המדריך האולטימטיבי לפרסום אורחים בשנת 2020

אם אתה מחפש תנועה ממוקדת וקישורים נכנסים חזקים, פרסום אורחים צריך להיות בחזית בראשך. ולמרות שגוגל הזהירה בפומבי מפני פרסום אורחים המוני באיכות נמוכה, אין ספק שהיא תישאר סלע בנייה קישור לשנים הבאות. בפרק זה תלמד כיצד להפיק את המרב מאסטרטגיית בניית קישורים נצחית זו.

מצא לקוחות פוטנציאליים לפרסום אורחים

לפני שאתה כותב מילה אחת אתה צריך שיהיה לך רשימה של אתרים הגלויים קבל הודעות אורח. אמנם אתה יכול לפעמים להצליח בדרכך להזדמנות בלעדית לבלוג אורחים, אך הגיוני להתחיל עם אתרים שמקבלים בלוגים אורחים בזרועות פתוחות.

רוצים תנועה נוספת?

קבל עזרה בשיפור התנועה, ההובלות וההכנסות שלך.

התחל לעבוד

התארגנות

מכיוון שתמצאו כל כך הרבה אתרים מוצקים, תצטרכו להישאר מסודרים. הגדר גיליון אלקטרוני של Excel המכיל יחסי ציבור של דף הבית, הנחיות לפרסום אורחים וכמה מדדים אופציונליים אחרים, כמו עוקבים והערות בטוויטר (עוד על כך בהמשך) .

מיתרי חיפוש בגוגל

ישנם מאות מחרוזות חיפוש שיכולות לרשת אותך במהירות עשרות הזדמנויות לפרסום אורחים נישה.

הנה כמה מהיעילים ביותר:

  • “מילת מפתח” + “פוסט אורח”
  • “מילת מפתח +” כתוב לנו “
  • [19459019 ] “מילת מפתח” + “פוסט זה נכתב על ידי”

  • כותרת: הנחיות הודעה לאורח
  • כותרת: הנחיות הבלוג האורח
  • חיפוש הבלוגים של Google

[ 19459001] ניתן להשתמש בחיפוש הבלוג הפחות ידוע של גוגל כדי לחשוף כמה אבני חן נסתרות.

פשוט עבור אל http://www.google.com/blogs חפש והשתמש בכמה מאותם מיתרי חיפוש שבהם השתמשת ב- Google “רגילה”. בדרך כלל תקבל מערך תוצאות שונה לחלוטין!

כדי לוודא שאתה משיג תוצאות רעננות, לחץ על “כלי חיפוש” ובחר תוצאות מהחודש האחרון.

חיפוש ב- Google+

הרשת החברתית ההולכת וגדלה היא מכרה זהב בלתי מנוצל לאתרים שמקבלים גלויות על פוסטים של אורחים. עם זאת, מכיוון שלאלו אין את אותה כמות תוצאות כמו אינדקס של גוגל, בדרך כלל אתה צריך להיות קצת יותר רחב עם מחרוזות החיפוש שלך.

לחץ על “האחרונה”.

זה נראה מבטיח!

תקבל תערובת של תוצאות שכנראה לא מצאת בגוגל.

טוויטר

ראש אל https://twitter.com/search-home והזן מחרוזת חיפוש רחבה.

ותראה שילוב של אתרים שפרסמו לאחרונה פוסטים אורחים או מחברים שפרסמו באתרים אחרים.

אורח הבלוג שלי

MBG הוא גן העדן של בלוגר אורחים. כאן תוכלו למצוא מנהלי אתרים המחפשים באופן פעיל אנשים לפרסם אורחים באתר שלהם. כן, יש הרבה מאוד נמוכים של יחסי ציבור. אבל אם אתה עובד קשה וחופר עמוק, אתה יכול למצוא כמה יהלומים מדהימים במחוספס.

ראשית, צור חשבון (בחינם) . לאחר מכן עבור אל החלק “מחפש מחבר אורח”.

בחר קטגוריה שמתאימה לאתר שלך.

עכשיו זה רק עניין של לנפות את התוצאות ולראות אם האתר עומד בקריטריונים שלך. אתה יכול למצוא בקלות את האתר של כל מי שמפרסם על ידי לחיצה על הקישור “בלוג נושא” בראש העמוד:

חפר עמוק יותר

עד עכשיו עליך להיות רשימה בגודל הגון של אתרים קשורים המקבלים באופן פעיל פוסטים על אורחים. עכשיו אתה צריך לתעמק את הרשימה מעט כך שתבלה את זמנך בבלוגים שעתידים להעניק לך את מירב ה- SEO והתנועה. מלבד מדדים ברורים כמו יחסי ציבור ורלוונטיות (עליהם תוכלו ללמוד עוד ב פרק 2: The Quest for The Perfect Link ) , ישנם עוד כמה דברים שתרצו לבדוק ב כדי לקבוע אם אתר ראוי לתוכן הרוצח שלך או לא.

SimilarWeb

רוצה לדעת כמה תנועת הפניות תוכל לצפות מפוסט האורח שלך לטווח הקצר והארוך? SimilarWeb.com יכולה להציץ בך בפוטנציאל התנועה העתידי של פוסט האורח שלך.

הזן את שם הדומיין של אתר מרשימת ההודעות האורח שלך.

אף על פי שלא המדד המדויק ביותר לתנועת האתר, האתר נותן לך מושג כללי על הפופולריות של האתר.

שימו לב לאזור “מקורות התנועה” בסרגל הצד. כשאני משתמש ב- SimilarWeb באתרים שלי, מצאתי כי נתונים אלה מדויקים באופן מפחיד.

תנועה ישירה היא אינדיקטור מוצק של הדוקרון שתקבל בימים שלאחר פרסום הדואר האורח שלך. חיפוש אומר לך כמה פוטנציאל התנועה במנועי חיפוש יש לאתר. תנועת חיפוש תתן לך טפטוף קבוע של תנועה לדואר האורח (וגם לאתר שלך) לאורך זמן.

הערות בלוג

מצאתי קשר ישיר בין הערות בלוג לתעבורת הפניות. כמו כן, הערות בבלוג הן מדד שגוגל עשויה להסתכל עליו כדי לקבוע אם אתר הוא “אמיתי” או לא. אני אוהב להסתכל על כמות ההערות שפרסומי הבלוג נוטים לקבל.

אין מספר ספציפי שאתה צריך לכוון אליו. אבל אם האתר רק נוטה לקבל 1-2 תגובות בבלוג לפוסט (או פחות) , אולי תרצו להמשיך.

מניות חברתיות

מלבד התועלת התנועתית הברורה, אותות חברתיים עוזרים גם לפרסום הבלוג שלך להיות גבוה יותר במנועי חיפוש (כלומר יותר תנועת הפניות לאתר שלך) . חשוב מכך, אותות חברתיים עשויים גם לתת ערך רב יותר לקישור שלך. בעוד שתוכן הפוסט האורח שלך יקבע במידה רבה את מידת הניתוח של הפוסט שלך, ההיסטוריה של האתר של שיתוף חברתי היא מדד חזוי טוב יותר. תוכלו למצוא זאת בקלות על ידי שימוש בבלוג המנתח החברתי.

ראשית, מצא את עדכון ה- RSS של האתר שאתה שוקל לפרסם אורחים ב- (לרוב האתרים יש את העדכון שלהם בכתובת domain.com/feed) .

ואז עבר אל http://www.rypmarketing.com/tools/rss-social-analyzer.php והדבק את כתובת ה- RSS של האתר .

זה ייתן לך את כמות הציוצים, הפייסבוק לייקים ושיתופים אחרים שההודעות האחרונות באתר קיבלו.

אם הם נוטים להשיג הרבה מניות חברתיות, רוב הסיכויים שגם שלך יהיה.

טוויטר הגעה

דרך נוספת לקבוע את התנועה והפוטנציאל של פוסט אורח היא לראות את הטוויטר של הבלוג עוקב אחריו. אתה יכול למצוא את העוקבים שלהם בטוויטר בפרופיל הטוויטר שלהם:

ובעוד זה יכול לתת לך מושג על הפופולריות של האתר, אתה יכול לראות עד כמה הם משפיעים באמצעות FollowerWonk. כלי זה מנתח מי עוקב אחר אנשים. ככל שהאנשים המשפיעים יותר עוקבים אחר האדם, כך הרשות החברתית שלהם גבוהה יותר.

עבור אל http://followerwonk.com/bio והזן מספר מילים מהביוגרפיה של המשתמש (לא שם המשתמש שלו) .

ואתה תראה את הרשות החברתית שלהם.

נסה לדבוק באתרים שיש להם רשות חברתית של 20 ומעלה.

כתוב פוסט אורחים מדהים

ברגע שמצאת בלוג שמקבל בגלוי פוסטים לאורחים ועומד בסטנדרטים שלך, הגיע הזמן לכתוב פוסט. הדרך הטובה ביותר לוודא שפרסום האורח שלך יתקבל ומתפשט כמו אש בשדה קוצים הוא לראות מה נוטה לעבוד עבור באתר זה. בדרך זו תוכלו להתאים את הפוסט לקהל הספציפי של אותו אתר.

פוסטים פופולריים

הדרך הקלה ביותר לראות אילו פוסטים קיבלו הכי הרבה באז עבור אתר מסוים היא לבדוק את הווידג’ט של הפוסטים הפופולריים שיש לרוב סרגל הצדדי בבלוג. לדוגמה, QuickSprout מציג את הפוסטים הפופולריים ביותר בכל האתר.

אם הייתי כותב פוסט ל- QuickSprout, לא הייתי כותב פוסט כיצד להשיג עוקבים באינסטגרם או אוסף רשימת הצעות מחיר לעסקים (כבר מכוסה) . אבל יכולתי לכתוב פוסט על קידום אתרים, הצלחה עסקית קטנה, או כיצד להניע תנועה באמצעות מדיה חברתית.

LinkTally.com

רוב הווידג’טים של סרגל הצד מראים לך רק את 5-10 ההודעות המובילות. אם כבר יש לך נושא בראש לפוסט שלך, LinkTally יכול להראות לך את הביצועים של נושא זה. נניח שרצית לכתוב פוסט על אופטימיזציה של המרות ל- QuickSprout. עבור אל סרגל החיפוש של האתר והכניס את מילת המפתח של הנושא שלך:

העתק כתובת URL של התוצאות הראשונות. הדבק אותם בשדה כתובת האתר ב- http://linktally.com/ .

וזה יראה לך את כמות המניות החברתיות שכל הודעה קיבלה.

אם אתה רואה שפוסטים בנושא מסוים נוטים להשיג המון מניות חברתיות, עליך ללכת על זה.

פתח את סייר האתרים

דרך נוספת לקבוע נושא לפוסט האורח שלך היא לראות אילו דפים קיבלו הכי הרבה קישורים נכנסים. באופן מפתיע, מאמרים עם המון קישורים לא תמיד זוכים לשפע של מניות חברתיות (ולהיפך) . אז זה משהו ששווה להסתכל עליו.

עבור אל https://moz.com/link-explorer והזן את כתובת האתר של עמוד הבית.

לחץ על הכרטיסייה “העמודים המובילים”:

ותראה באילו דפים יש הרשות הגבוהה ביותר לדף.

אלה הם גם נושאים טובים שכדאי לשקול לכתוב עליהם פוסט אורח.

דפדף דוא”ל

לפני שלקחתי את הזמן לכתוב משהו מדהים, לפעמים שלח לי דוא”ל לבעל האתר עם רשימת רעיונות לנושא, יחד עם קישורים ליצירה שפרסמתי. זה עוזר להסיע הביתה את הנקודה שהתוכן שלך ראוי לפרסום.

הנה תסריט שעובד טוב.

נושא: פוסט אורח עבור (האתר שלהם)

היי (שמם),

אני רק רוצה להתחיל לומר שאני חובב ענק של (האתר שלהם). אני פונה אליך להציע עבורך אורח ייחודי ומלא ערך.

עשיתי מחקר על נושאים שהביאו טוב ל (האתר שלהם). הנה כמה רעיונות שהיו לי:

-הקו הראשון # 1

-הראשון מספר 2

-הקו הראשון # 3

אתה יכול לבדוק כמה הודעות אורח שכבר פרסמתי באתר (Authority Authority) וב- (Authority Authority).

אנא הודע לי איך זה נשמע.

לחיים!

(שמך)

כתיבת הפוסט

סוף סוף הגיע הזמן לכתוב משהו מדהים. הנושאים עם שיעור הקבלה הגבוה ביותר הם: ניתוח מקרים, רשימות ארוכות ומדריכי הוראות מפורטות. כמו כל פריט תוכן, הגישה שתנקוט בכתיבת פוסטים אורחים צריכה להיות זהה: כתוב כותרת מדהימה, תאר את התוכן שלך והפיק דברים רוצחים.

ראשית, העלה את הנושא עליו אתה הולך לדון בגוגל:

והסתכל בכותרות בעשרים התוצאות הראשונות.

העתק את הטובים ביותר ל- Excel.

סובב את הכותרות עד שתמצא משהו שתואם את הכותרות שמצאת, אך הוא גם מקורי.

בדוגמה זו הגעתי ל: 12 דרכים בשוק בפינטרסט כמו פורצ’ן 500

בהמשך תאר את הפוסט בעורך וורדפרס על ידי הוספת כותרות המשנה של הפוסט.

סוף סוף, מלא את החסר וסיימת!

רשימת פרסום אורחים באתר

גישה מחוץ לתיבה לגבי פרסום אורחים היא למקד לאתרי רשימת. אתרי רשימות הם פשוט אתרים המפרסמים את 10 הרשימות המובילות, 20 הרשימות המובילות וכו ‘. אתרים אלה מקבלים תוכן שנוצר על ידי המשתמש ללא כל מהומה. כמובן, הם מחברים אותך עם קישור חזרה לאתר שלך. מכיוון שאתרים אלה אינם מכנים את התוכן שנוצר על ידי המשתמשים שלהם כ”פוסטים אורחים “, הם אינם נראים במחרוזות החיפוש בהן רוב ה- SEO משתמשים כדי למצוא הזדמנויות לפרסום אורחים.

  1. מצא אתרי רשימה

    באפשרותך למצוא בקלות אתרי רשימה עם מיתרי החיפוש האלה:

    • עשרת הרשימות
    • “הגש רשימה”
    • “למעלה 10” + “הגש”

    לאחר שתעשה זאת, בדוק אם יש להם דף “שלח רשימה”.

    אם הם לא, אתה יכול גם להיראות כמו כמה מהרשימות האחרונות שלהם. אם הם מטלטלים ביוגרפיה של מחבר, סביר להניח שאתה יכול לפרסם את הרשימה שלך באמצעות דוא”ל פשוט.

  2. קרא את ההנחיות

    בדומה לפוסטים אורחים סטנדרטיים, באתרי רשימת נוטים להיות מערך הנחיות די מחמיר. בדרך כלל הם קשורים לעיצוב ואינם מחמירים מדי. אבל כדאי לתת להם פעם נוספת לפני שתגיש את הרשימה.

  3. כתוב והגיש

    אמנם אתה יכול לכתוב רשימה על כל דבר, עדיף לכתוב רשימה שקשורה לגומחה שלך. אז אם היה לך אתר בנושא ירידה במשקל, היית רוצה לכתוב רשימה בשורות “10 המחלוקות המובילות בדיאטה בכל הזמנים” או “10 מאכלים ששורפים למעשה שומן.”

    להלן כמה אתרי רשימה להגיש לרשימות שלך:

    • http://list25.com/ (PR6)
    • [ 19459068] http://listverse.com/ (PR6)
    • http://www.toptenz.net/ (PR5)
    • http://topfivelists.co.uk/ (PR1)
    • http://www.top5ives.com/ (PR2)
    • http://www.makefive.com/ (PR4)

כיצד לקבל את אורח הדואר שלך פורסם

מאז 1 בינואר רח ‘, קיבלתי 931 בקשות להגשת הודעות אורחים באתר quicksprout.com. מתוך 931 הבקשות, האם אתה יודע כמה קיבלתי? 0!

זה בגלל שכל המגרשים שאני מקבל הם ספימיים או פשוט נוראים. הנה דוגמה לסוג המיילים שאני מקבל על בסיס יומי:

בעל אתר יקר

אני רוצה לדעת האם אתה מציע הודעות אורחים באתר שלך? אתה יכול בבקשה לומר לי מחיר מוזל? https://www.quicksprout.com

אני אתן לך מאמר מאוד איכותי ו 100% מאמר ייחודי. מחפש את תשובתך.

בברכה אמברוז

כשאני רואה אימיילים כמו ההודעה לעיל, אין שום דרך שאני הולך לקבל את התפקיד. אני אדחה את הפוסט מכיוון שהשולח:

  1. לא טרח לתקן שגיאות דקדוקיות.
  2. לא התאים אישית את הדוא”ל.
  3. לא אמר לי על מה הוא הולך לכתוב.
  4. הציע לי כסף, מה שאומר שאמכור קישור.

אם אתה רוצה להתחיל למנף הודעות אורח כערוץ שיווקי, עליך תחילה להימנע מארבע הטעויות שלמעלה ואז לבצע את הצעדים שלהלן:

שלב 1: עשה את שיעורי בית

אסור לך לפנות לבלוגר עם הגשת הודעה לאורח אלא אם כן עשית את המחקר שלך. בטח, תוכלו לנסות את גישת האש המהירה פשוט על ידי פיצוץ מאות בקשות לפרסום אורחים, אך שום בלוג פופולרי לא מוכן לקבל אתכם.

הנה סוג שיעורי הבית שאתה צריך לעשות לפני שאתה ניגש לבלוגר כלשהו:

  • בדוק אם הם מקבלים הודעות אורח – הדרך הברורה לראות אם בלוג קבלת פוסטים לאורחים היא לבדוק אם הם פרסמו הודעות בעבר. אם יש להם, חפש דף אינטרנט שעשוי להתוות את דרישות פרסום האורחים שלהם.
  • קרא את הבלוג שלהם – אל תקרא רק את הפוסטים האחרונים שלהם בבלוג. קרא לפחות עשרה מהם. חפש דפוסים על הקוראים שלהם ואינם אוהבים כמו גם את סוג התוכן שמניב ביצועים טובים. אתה יכול לעשות זאת בקלות על ידי בחינת ספירת מניות חברתיות … בדרך כלל, ככל שהמספר גבוה יותר, כך המשרה הייתה מוצלחת יותר .
  • קרא הערות – הדרך הטובה ביותר להבין מה אנשים אוהבים היא על ידי קריאת התגובות בבלוג. זה ייתן לך הבנה מהירה מה הקוראים מגיבים ומה הם מחפשים.
  • נתח את סגנון הכתיבה שלהם – ממראה עיצוב לסגנון כתיבה, נתח הכל. זה יעזור לך לקבוע כיצד אתה צריך לכתוב את פוסט האורח שלך. לדוגמה, ב- Quick Sprout, אני מקבל רק פוסטים אורחים שנכתבים בסגנון שיחה ומכילים מבוא, גוף ומסקנה.

עכשיו אחרי שעשית שיעורי בית, אתה מוכן לכתוב.

שלב מס ‘2: העלה נושא וכתוב

אתה יודע מה בעל הבלוג אוהב ומה קוראי הבלוג רוצים, אז כתוב משהו שנעים את שניהם. אם אתה יכול לכתוב תוכן מדהים, תגדיל את הסיכויים שלך להתקבל.

כשאני כותב פוסט אורח, אני קודם כל מוודא שהוא מכיל כותרת מדהימה. אם הכותרת שלך מבאס, אף אחד לא ירצה לקרוא את התוכן שלך … לא משנה כמה טוב הוא .

לג’ונתן מורו מ- Copyblogger יש למעשה טקטיקה נהדרת להבין אם הכותרת גדולה. הוא הולך לבר המקומי ומגיש רעיונות לכותרות לקבוצות אקראיות של אנשים שיכורים. אם הוא יכול לרגש את כולם ולצחוק על כותרת, הוא יודע שהוא נכנס למשהו.

ברגע שיש לך כותרת, התחל לכתוב. ודא שאתה כותב פוסט מפורט באמת … משהו כל כך נהדר שהם לא רק יקבלו אותו, אלא שהם ירצו שתחזור ותכתוב שוב. זו בעצם הסיבה ש קריסטי היינס כל כך מצליחה להשיג הודעות אורחים. אתה רואה את שמה בכל הבלוגוספירה מכיוון שהיא עוברת מעבר למסירה הראשונה שלה, מה שמנחה את בעל הבלוג לבקש ממנה לכתוב שוב.

לבסוף, כשאתה כותב את הפוסט שלך, וודא שאתה כולל תמונות. הם צריכים להיות ללא תמלוגים או קונים כדי שהבלוג לא יסתבך בגלל השימוש בהם. יש לעצב את התמונות כך שיתאימו לעיצוב הבלוגים.

שלב מס ‘3: שלח את הדוא”ל שלך

עכשיו לאחר שסיימת לכתוב את הפוסט, אתה צריך לכבות דוא”ל לבעל הבלוג. להלן דוגמה לתבנית שמצאתי כיעילה:

נושא: עליכם לבלוג אודות [הכנס את בלוג האורח שלך נושא ההודעה]

[הכנס את שמם הפרטי] , כקורא מושבע של [הכנס את שם האתר שלהם] הייתי שמח לקרוא אודות [19459081 ] [הכנס נושא לבלוג אורח] , ולדעתי גם הקוראים שלך.

התוכן שלך ב- [הכנס פוסט קיים מאתר האינטרנט שלהם # 1, הכנס פוסט קיים מהאתר שלהם # 2 והוסף פוסט קיים מהאתר שלהם # 3] זה נהדר, אבל אני חושב אתה יכול לקשור את הכל יחד על ידי בלוגים ב- [הכנס נושא לפרסום בבלוג אורח] .

אני יודע שאתה כנראה עסוק ולא תבלוג עליו, אז אני הולך להציע לך הצעה שאתה לא יכול לסרב לה. 😉 מה דעתך לכתוב את זה בשבילך? אל תדאג, אני בלוגר נהדר והופיעו בפוסטים שלי ב- [הכנס כתובת אתר מספר קודם לפוסט אורח] ו- [הכנס כתובת אתר קודמת לדואר אורח # 2] .

הודע לי אם אתה מעוניין. אני כבר מכיר את סגנון הבלוגים שלך, ובנוסף אני מבין מה הקוראים שלך אוהבים כמו שאני. 😉

מצפה לשמוע ממך,
[הכנס את שמך]

אם אתה מסתכל על התבנית למעלה תבחין בשניים דברים. הראשון הוא שהוא מאוד מותאם לבעלי האתר. למרות שהיא תבנית, היא לא תעבוד בלי להתאים אותה אישית.

שנית, תבחין שהדוא”ל אינו רשמי. בדרך כלל דוא”ל רשמי, כמו זה ששלחה לי אמברוז, נדחה. בלוגרים רואים כתובות אימייל רשמיות כמגרשי מכירות, וזו הסיבה שהם מתעלמים מהם. בדרך כלל מיילים מקריים מגיעים מהקוראים, וזו הסיבה שרוב הבלוגרים לפחות קוראים אותם.

לבסוף, לפני שאתה שולח את הדוא”ל, השתמש בתוכנה חינמית כמו Yesware . Yesware מתחבר לג’ימייל ואומר לך אם מישהו פתח את הדוא”ל שלך. בדרך זו, כשאתה שולח דוא”ל לבלוגרים כדי לראות אם הם מקבלים את פוסט האורח שלך, לפחות תגלה אם הם נפתחו וקראו את הדוא”ל שלך. אם הם לא פותחים את הדוא”ל שלך, זה יכול להיות בגלל שהוא נכנס לתיבת הספאם שלהם. במקרה כזה, ייתכן שתרצה לנסות לשלוח אותו שוב מכתובת דוא”ל אחרת או להשתמש בשורת נושא אחרת.

שלב 4: מעקב

אני מקווה שעמדת האורח שלך התקבלה עד עכשיו, אך רוב הסיכויים שהתעלמת ממני. רוב הבלוגרים יפתחו את הדוא”ל שלך, אך הם לא ייקחו את הזמן להגיב אליו.

מה שתרצה לעשות זה לשלוח להם דוא”ל מעקב כל שבוע כדי לבדוק אם הם מעוניינים לפרסם את פוסט האורח שלך. שמור את הדוא”ל קצר, סתמי ומעניין, כמו תבנית זו:

[הכנס את שמם] , אני רק רציתי לעקוב אחר כך לראות אם היית מעוניין לפרסם את פוסט האורח שלחתי אליך בדוא”ל בשבוע שעבר.

לחיים,
[הכנס את שמך]

עד שתקבל כן או לא, אל תפסיק לשלוח דוא”ל. במוקדם או במאוחר הם יצטרכו להגיב.

שלב 5: קידום

אם התפקיד שלך יתקבל, אתה רוצה להבטיח שהוא יצליח. אם לפוסט שלך יש הרבה תנועה, שיתופים חברתיים ותגובות, סביר להניח שבעל הבלוג יקבל ממך שוב פוסטים אורחים. בנוסף, אתה יכול להשתמש בפוסט זה כהפניה כשאתה מעניק בלוגים אחרים.

כך אני מבטיח כי פוסטים לאורחים שלי יתנהלו היטב:

  • למנף את הרשת החברתית – אני מקדם את הפוסטים שלי דרך כל חשבונות המדיה החברתית שלי. מ- טוויטר , לפייסבוק ואפילו לגוגל פלוס, אני משתף אותם בכל אתר חברתי שעליו יש לי חשבון.
  • StumbleUpon – במשך עשרה סנט למבקר, StumbleUpon יכול להסיע אלפי מבקרים בכל פוסט בבלוג תוך 24 שעות. בדוק את התוכניות שלהם בתשלום גילוי אם אתה זקוק למעט עזרה.
  • אל תשכח את חבריך – בקש מכל חבריך לשתף את הפוסט שלך באמצעות טוויטר ופייסבוק. ככל שתשיג יותר מניות חברתיות, ייטב.
  • הגב לתגובות – כדי להפיק את המעורבות המרבית מהתפקיד, עליך לעודד הערות . הדרך הקלה ביותר לשפר את ספירת התגובות היא לענות על כל תגובה לפוסט. ואל תשאיר הערות קצרות כמו “תודה”; כתוב הערות מהורהרות שעוזרות לאנשים לצאת.

רוצים תנועה רבה יותר?

קבל עזרה בשיפור התנועה, ההובלות וההכנסות שלך.

התחל לעבוד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה