המדריך האולטימטיבי לגיוס כספים ללא מטרות רווח

שתף 2
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
3 מניות

 

הכנסות מגיוס כספים הינן גלגל ההפעלה של עמותות – זורם בארגון ומביא חיים לכל הפרויקטים, הפלטפורמות השונות, וגורמים לכך שהם תומכים ומקדמים.

 

ללא זרם הכנסה קבוע ואמין מתורמים ופטרונים, ארגוני עמותות וארגונים לא היו מסוגלים להמשיך בעבודתם החשובה.

 

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים נותנים לצדקה.

 

האם הם …

 

  • יש קשר אישי לעניינך
  •  

  • רוצים להחזיר לקהילה שלהם
  •  

  • מונעים על ידי ניכוי מס הכנסה
  •  

… המפתח להתייחס לסיבות אלה הוא הבחירה לתת אחת פשוטה.

 

לקח את הזמן לתכנן קמפיינים מקוונים ומרתקים של התרמה ללא מטרות רווח יעזור לארגון שלך למקסם את סכום הכסף שמגיע. ועוזר לך לבצע יותר מהפרויקטים החשובים לך!

 

התחל עם היסודות

 

קל להציף אותך כשמנסים להבין כיצד להגיע בצורה הטובה ביותר ליעדי התרמה שלך.

 

אבל זה לא צריך להיות תהליך מורכב.

 

קצת מחקר, הבנה בסיסית של קהל היעד שלך, וכמה רעיונות טריים יעזרו לארגון שלך להתחיל.

 

כשמגיע הזמן למצוא מיטיבים חדשים ולהפיץ את הבשורה על יעדי העמותה, יש 4 יעדים עיקריים שצריך להשיג:

 

  1. התבלט מההמון
  2.  

על פי המרכז הלאומי לסטטיסטיקה של צדקה (NCCS), ישנם יותר ממיליון וחצי עמותות הרשומות בארצות הברית החל משנת 2018. עם כל כך הרבה קולות ב שטח שמתחרה על תשומת לב, כסף ותמיכה של תורמים, קל לארגון ללא מטרות רווח ללכת לאיבוד בשילוב.

 

הפקת המרב מהתרמה מקוונת ללא מטרות רווח יכולה לעזור למטרה שלך לתפוס את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים ביתר קלות – ולהשאיר לך יותר זמן ואנרגיה להתחייב לדברים החשובים באמת.

 

nonprofit fundraising online statistics

 

  1. העבירו את חשיבות הגורם שלך
  2.  

כדי לשכנע אנשים לתרום את הכנסותיהם הכספיות לעמותה, חשוב ליצור קשר עם אותם אנשים.

 

הראה להם מדוע הסיבה שלך חשובה כל כך, כמו שבית החולים המחקר לילדים בסנט ג’וד עושה בדף התרומה שלהם.

 

how funds help

 

הסבירו אילו שינויים אתם מנסים לחולל, במי או במה אתם תומכים וכיצד תרומותיהם יכולות לעשות את ההבדל. אלה הצעדים הראשונים שאתה צריך לנקוט בדרך לזכייה בהם.

 

  1. צור תומכים לכל החיים
  2.  

כפי שאני בטוח שתסכימו, תרומה חד פעמית מוערכת תמיד. אך הכוח האמיתי העומד מאחורי עמותה מצליחה הוא מערך של תומכים לכל החיים.

 

אנשים אלה (או לעיתים קרובות עסקים) נלהבים מהמטרה שלך כמוך. ובגלל זה הם עוזרים להפיץ את הבשורה על הזדמנויות ויוזמות חדשות לגיוס תרומות. הם בוחרים לתרום תרומות חוזרות לעמותה שלך מכיוון שהם באמת מאמינים בפלטפורמה שלך ותומכים בה.

 

פריסת אסטרטגיה מתוכננת היטב המתרכזת בגיוס תרומות ללא מטרות רווח באופן מקוון יכולה לעזור לך להמיר בהצלחה את התורמים החד-פעמיים לפטרוני לכל החיים שלך.

 

volunteers give more

 

  1. הפוך את הנתינה לפשוטה ככל האפשר
  2.  

סיבוך יתר של תהליך הנתינה הוא דרך בטוחה לאבד תורמים פוטנציאליים.

 

כשאתה קשה לניווט באתר שלך או כפתור התרומה אינו נראה בקלות, אתה מגדיר את עצמך כך שיעמוד ביעדי התרמה המקוונת שלך ללא מטרות רווח.

 

קמפיין התרמה צריך להיות מרגש, מלא אנרגיה … וקל להבנה. תהליך מתן פשוט מגדיל את הפוטנציאל שלך לתרומות חוזרות מכיוון שאותם תורמים יזכרו כמה קל לעשות טוב באמצעות תרומה למטרה שלך.

 

nonprofit fundraising online

 

הגדר את עצמך להצלחה

 

לפני שתתחיל לגייס כספים ללא מטרות רווח באופן מקוון, חשוב שיהיה לך את כל הברווזים שלך ברציפות בכל מה שקשור לנוכחות האינטרנט שלך ופלטפורמות המדיה החברתית.

 

בדוק שוב כדי לוודא שמידע העמותה שלך מדויק בכל פרופילי המדיה החברתית שלך, כולל פייסבוק , [ 19459008] Instagram , LinkedIn ו- Pinterest [ 19459008] . אם אינך בטוח כיצד לתחזק פלטפורמות אלה, אנו שמחים לעזור !

 

שימוש ב פלטפורמות חברתיות לבניית רשת של אנשים שכבר מעוניינים בעניין שלך, יהוו יתרון לארגון שלך בטווח הארוך. אז שווה את זמנכם לפרסם באופן קבוע ולספק ידע, בידור וערך לעוקבים שלכם גם בפלטפורמות הללו.

 

מרכיב מרכזי נוסף להצלחה בגיוס תרומות מקוון הוא עיצוב אתרים שקל לניווט בו ומספק את כל מידע שכל מי שמבקר בדף שלך עשוי לחפש.

 

אנו מספקים שירותי SEO למלכ”רים כך שתוכל לבצע אופטימיזציה של דף האינטרנט שלך לרשימה גבוהה יותר בדירוג מנועי החיפוש, כמו גוגל. זה ייתן לעמותה שלך ראות רבה יותר באופן מקוון שיעזור לך להימצא על ידי משתמשים עם חיפוש פשוט.

 

נקיטת צעדים אלה בכדי להבטיח שהארגון שלך יוקם להצלחה לפני שמתחילים מאמצי גיוס כספים מקוונים יעזור להבטיח שאתה מרוויח כמה שיותר כסף.

 

responsive donation pages

 

איזה רעיון מקוון לגיוס כספים ללא מטרות רווח עובד הכי טוב בשבילך?

 

לאחר שתשקיע את העבודה כדי לוודא שהנוכחות המקוונת שלך מתרחבת ועקבית, הגיע הזמן לפתוח בקמפיין התרמה ולהתחיל להביא את התרומות האלה!

 

כשאתה בוחר באיזה כיוון לנקוט כדי להתחיל בגיוס כספים, הקפד לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

 

  • גודל הרשת שלך
  •  

  • באילו פלטפורמות מדיה חברתית הרשת שלך פעילה ביותר
  •  

  • אילו זמנים ביום ובשבוע הם מחוברים
  •  

הערה: רוב פלטפורמות המדיה החברתית יכולות להראות לך תובנות לגבי כל הנתונים הסטטיסטיים הללו.

 

חשוב גם לקבוע יעדי התרמה ברורים. לפעמים תרצו לחלוק את המטרות הללו עם התורמים הפוטנציאליים שלכם, ולפעמים כדאי יותר לשמור אותם באופן פנימי.

 

אבל לדעת למה אתה מכוון יעזור לך להחליט מה הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרות האלה. היעדים שלך יכולים להיות סכום כספי שתרצה לגייס, פרויקט שתרצה לממן במלואו, או אפילו את מספר התורמים שתרצה להשיג.

 

nonprofit fundraising online ideas

 

לאחר שהקמת את המטרות שלך כארגון, הגיע הזמן להחליט מה הסוג הטוב ביותר של התרמה להשגתן.

 

יש אינסוף רעיונות ודרכים לגייס כספים באופן מקוון לעמותה. ריכזנו עבורכם כמה מהאפשרויות המוצלחות, המלהיבות, המוכחות והאמיתיות שבטוח להפוך את הגיוס המקוון שלכם למלכ”רים להצלחה מוחלטת וטוטאלית.

 

תן אחד מהרעיונות האלה לצלם בפעם הבאה שאתה מחפש לגייס כספים ברשת!

 

רעיונות מקוונים לגיוס כספים ללא מטרות רווח

 

  1. Crowdfunding
  2.  

קמפייני מימון המונים על בסיס תרומות פועלים בכך שהם מבקשים מרשת התורמים שלך לתת כסף למטרה. ואלו יכולים לפעמים להעניק תגמול או הטבה עבור רמות שונות של תרומה.

 

מימון המונים טוב במיוחד לגיוס כספים ללא מטרות רווח באופן מקוון מכיוון שהוא מאפשר להפיק את המרב מרשת התומכים שהרווחת קשה.

 

הנה כמה מהסיבות לכך שהוא אפקטיבי:

 

  • פלטפורמות Crowdfunding מאפשרות לך להתחבר לקהל רחב יותר שכולל גם את האנשים שמחוץ לרשת המוקמת שלך.
  •  

  • זה מאפשר לך לקיים אינטראקציה עם אנשים שמגיעים מדף מימון ההמונים ומבקרים באתר שלך.
  •  

  • זה מאפשר לך לשווק את הקמפיין שלך בערוצים שונים כמו אתר האינטרנט שלך, מיילים ומדיה חברתית.
  •  

על ידי שימוש במדיה חברתית, העמותה שלך יכולה להתחבר לכל העוקבים, החברים, המשפחה והעמיתים לעבודה בקלות ולתת להם את כל המידע החיוני על הפרויקט שלך במקום נוח אחד.

 

בתרחיש זה, נוכחות מדיה חברתית הוא יתרון עצום! אז אני בטוח שתוכל לראות כיצד הכנת העבודה להקמת קהל מקוון חזקה מראש תועיל לקמפיין מימון המונים המוצלח.

 

יש המון אפשרויות לארח קמפיין מימון קהל ברשת.

 

אבל כמה מהפופולריים שבהם כוללים GoFundMe, Indiegogo ו- Kickstarter. פלטפורמות אלה מאפשרות לך להקים דף שישתף תיאור של העמותות והיעדים שלך, לפרסם עדכונים על הפרויקט שלך ולהוסיף כפתור “תרום” קל לשימוש כדי לאפשר מתן קל.

 

אתרי המימון של המונים עשויים להיות ניתנים לשיתוף בקלות במדיה החברתית כך שהתורמים שלכם יוכלו להפיץ את הבשורה! קחו בחשבון שרבים מפלטפורמות מימון ההמונים הללו גובות עמלה, בדרך כלל אחוז מהכספים שתגייסו וכן סכום עבור כל עסקה.

 

דרך נהדרת לעודד תורמים פוטנציאליים לתת לקמפיין שלך ולהראות את חשיבות הגורם שלך היא לקבוע רמות נתינה. אלה שכבות תרומה שאומרות לכל תורם בדיוק לאן הכסף שלהם הולך.

 

tiered funding

 

לדוגמא, עמותה שמגייסת כסף לארוחות לילדים רעבים עשויה לקבוע רמות נתון המסבירות כמה ארוחות ניתן לספק לתרומה של 20 דולר או אפילו משהו קטן כמו תרומה של $ 1.

 

מתן פירוט מעניק לתורמים קשר אישי לתרומתם ועוזר ליצור גם נאמנות לכל החיים. זה גם עוזר לך להגיע לתורמים בכל הדמוגרפיה – חלקם עשויים רק להיות מסוגלים לתת כלכלית קטנה אך עדיין רוצים לעזור. תן להם את האפשרות הזו!

 

אסטרטגיה נוספת למימון המונים בהצלחה היא לוודא כי התורמים שלך יוכלו לראות את כל התועלת שתרמה. שמור את הקהל שלך מעודכן בתהליך הפרויקט שלך באמצעות מדיה חברתית או בלוגים כדי שיוכלו לחגוג את ההצלחות שלך!

 

nonprofit fundraising successfundraising success

 

  1. התרמה עממית לעמית
  2.  

התרמה עממית לעמית היא למעשה סוג של מימון קהל המשתמש בגישה רב-שכבתית בכדי להעצים את התורמים שלך ליצור דפים משלהם ולעזור להפיץ את המילה על התרמה שלך.

 

באותו אופן בו מימון ההמונים נוהג לרשת החברתית שלך שהשתכרת קשה, ברזי התרמה של עמיתים לעמיתים נכנסים לרשתות החברתיות של התורמים והתומכים שלך.

 

טקטיקה שיש לה פוטנציאל להרחיב את טווח ההגעה של מסע הפרסום המקוון שלך לגיוס תרומות באופן אקספוננציאלי, ולקבל גישה לאנשים מקוונים שאולי מעולם לא ידעו על הארגון שלך ללא מטרות רווח אחרת.

 

אסטרטגיה זו תעזור לקמפיין שלך לצבור תאוצה לאורך זמן במקום בבת אחת. מה שאומר שלקמפיין יש אורך חיים רב יותר ולא יהיה בו סיכון גבוה לשריפה במהירות.

 

הצעד הראשון בגיוס תרומות עמיתים לעמית הוא לזהות את קבוצת התומכים הליבה שלך ולהעמיד אותם על רעיונותיך. ככל שהתומכים הללו נרגשים ומושקעים יותר בתוצאות הקמפיין שלך, כך הם יהיו מוכנים יותר להשקיע גיוס כסף לפרויקט שלך.

 

peer-to-peer fundraising

 

הגדר את צוות גיוס הכספים שלך להצלחה על ידי מתן כלים, אימונים וחומרים שיווקיים שיהיו זקוקים להם בכדי לעזור לבנות עניין רב בארגון ללא מטרות רווח.

 

אחד היתרונות החשובים ביותר של גיוס כספים מסוג זה הוא הפוטנציאל להשיג תומכים חדשים שכבר בוטחים בארגון שלך מכיוון שהם סומכים על החבר ששיתף אותם איתם מלכתחילה.

 

קמפיין עמיתים לעמית יכול להיות ‘מתגלגל’ או ‘מבוסס זמן’.

 

מתגלגל: קמפיין שמתקיים לאורך זמן רב, לרוב הוא קשור לתאריכים החשובים לתומך (ימי הולדת, חגים, או אפילו אירועי ספורט הם אפשרויות פופולריות) )

 

זמן מבוסס: קמפיין שמתקיים בתקופה קצרה יותר ומוגבלת. קמפיינים מבוססי זמן יכולים להיות יותר קשה למצוא הצלחה מכיוון שהם מוגבלים יותר בהיקפים. אבל ביצוע מאמץ שיווקי נוסף לפני כן יכול לעשות דרך ארוכה כדי להפוך קמפיין מבוסס זמן להצלחה מלאה.

 

peer fundraising

 

פורמט פופולרי לקמפיין עמיתים לעמית נסב סביב משתתפים המבקשים מאנשים ברשתותיהם להתחייב לתרום סכום מסוים של כסף אם הם מבצעים משימה, כמו השלמת מרתון או טיול מרחק ספציפי . תרומות “לכל מייל” נפוצות גם הן בקמפיינים מסוג זה.

 

בסוף קמפיין גיוס הכספים של עמיתים לעמית שלך, לא רק שתרוויח מספיק כסף כדי להשיג את כל היעדים שלך, אלא שתרחיב בהצלחה את הרשת שלך כדי להגיע לתורמים חדשים לגיוס כספים עתידי. הזדמנויות!

 

  1. הקש לתרבות החברה
  2.  

עסקים כיום מודעים מאוד לעובדה שגם הצרכנים והעובדים מוצאים את זה יותר ויותר חשוב עבור החברות בהן הם תומכים להחזיק באותם ערכים כמוהם.

 

השתמש במגמה זו לפרויקט המקוון הבא שלך לגיוס כספים ללא מטרות רווח על ידי פנייה לעסקים המתיישרים עם הערכים שהעמותה שלך תומכת בהם ושואלים אם הם יצטרפו יחד לתרום תואם לכל סכום שגייס קהילה מסוימת .

 

קהילה זו יכולה להיות עובדים משלהם או קבוצה רחבה יותר, תלוי באיזו אסטרטגיה מתאימה ביותר לכל הצדדים המעורבים.

 

בנוסף לעיתונות הטובה שאסטרטגיה מסוג זה מספקת לעסק, היותם משתתפים פעילים באירועי צדקה עוזרת ליצור את סוג התרבות של החברה שעובדים ופטרונים מעריכים – כזו בה הם יודעים שהעבודה הם שהם עושים זה הולך למטרה ראויה!

 

company matching donations

 

  1. Keep It Short
  2.  

הצבת מגבלת זמן למסע התרמה יוצרת תחושת דחיפות שלעתים קרובות יכולה להזרים הרבה אנרגיה לעמותה שלך. אסטרטגיה זו דורשת הרבה תכנון ומחייבת שכל מי שעוסק בתהליך השיגור יהיה על הכדור. אך לתשלום יש פוטנציאל להיות ענק!

 

קבע את הכללים לקמפיין שלך.

 

  1. הגדירו כמה כסף אתם מתכננים לגייס.
  2.  

  3. קבע את הזמן שיוקצב כדי להגיע למטרה זו.
  4.  

  5. קבע למי ישמש הכסף שגויס.
  6.  

בנה היפ נוסף סביב אירוע ההתרמה שלך עד שליחת דוא”ל לתומכים שלך שמגרה את ההתרגשות לבוא !

 

צור hashtag כדי לעקוב אחר השיחות שניהלו על המאמצים שלך במדיה החברתית. עודד את התומכים שלך להשתמש בו בכל פעם שהם מדברים על העמותה שלך או על הקמפיין שלך באופן מקוון.

 

תמריץ את הקמפיין שלך על ידי הבטחת פרס לעוקבים שלך אם הם יוכלו לעמוד ביעדי התרמה שלך בפרק זמן מסוים!

 

לדוגמא, עסק שרוצה שעובדיו יסייעו בגיוס כספים למטרה עשויים להציע יום לבוש סתמי נוסף, חצי יום חופש מהעבודה, או ארוחת צהריים בה ניתן להזמין את המטרה.

 

תמריצים אלה צריכים להיות רצויים עבור תומכי הקמפיין שלך, אך לא כל כך אקסטרווגנטיים, כדי לשים מלכתחילה שקע משמעותי בכמות הכסף שגייס למען מטרתך.

 

nonprofit fundraising online social media

 

מוכנים להתחיל?

 

רעיונות אלה הם רק כמה מהאפשרויות הרבות המדהימות לגיוס כספים ברשת.

 

לא משנה באיזה כיוון תבחר לנקוט את מאמצי הגיוס שלך, צוות השיווק של LYFE נמצא כאן כדי לעזור לך בכל שלב בדרך ולהבטיח כי לעמותה שלך יש את הכלים הדרושים לך לקמפיין גיוס כספים מצליח.

 

אם אתה מוכן לקחת את הקפיצה לגיוס תרומות מקוונות, בקר בעמוד של שירותי העמותות כדי להתחיל. או צרו קשר עם כל שאלה שעשויה להיות לכם. התכונן לעשות גיוס כספים ללא מטרות רווח כמו שלא היה לך מעולם עם שיווק דיגיטלי מגבה אותך!

 

אנו יודעים שיש רעיונות חדשים ויצירתיים שנחשבים בכל יום על ידי עמותות בכל מקום. שתף אותנו איתך בתגובות למטה!

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה