היתרונות שעיצוב אתרים אינטראקטיבי מציע לעסק שלך

תוכן עניינים
שתף 1
ציוץ
[ 19459007] סיכה 2
שתף
3 מניות

כמנהיג עסק קטן, אתה שואף למלא כל אינטראקציה ברמה הגבוהה ביותר של טיפול בלקוחות. על מנת להרוויח לקוח חדש, עליכם לקיים עימו אינטראקציה בדרכים חיוביות. אבל בעולם הדיגיטלי יותר ויותר, כמה מהאינטראקציה הזו מתרחשת בפועל באופן מקוון? האם עיצוב אתר אינטראקטיבי אפילו הכרחי עבור לקוח מאושר?

 

היית מנחש 20%, 40%, אולי 60%? למעשה, מחקרים מראים כי למעלה מ- 70% מהמסע של לקוח עם עסק קטן מתרחש כעת באופן מקוון במסגרת “שירות עצמי”.

 

לא משנה אם אתה חברת טק גדולה, חנות מקומית או חנות מסחר אלקטרוני.

 

ניצול החוויה הדיגיטלית הזו אמור להיות בראש סדר העדיפויות. עיצוב אתרים אינטראקטיבי מאפשר לך ליצור אינטראקציה ולאוטומציה של חווית כל מבקר.

 

בואו לחקור את היתרונות שעיצוב אתרים אינטראקטיבי מציע לעסקים קטנים ולקבל השראה מדוגמאות לאתרים אינטראקטיביים.

 

מהו עיצוב אתרים אינטראקטיבי ?

 

עיצוב אינטרנט אינטראקטיבי משלב תוכנה בדף האינטרנט כדי להעסיק את המבקרים בחוויה רלוונטית יותר. זה ההבדל בין לדבר עם מישהו לפתיחת שיחה.

 

אף אחד לא אוהב לדבר איתו.

 

האתר עושה זאת על ידי בקשת מאנשים לבצע פעולות טריוויאליות או מורכבות יותר כדי להמשיך ולחוות את האתר. פעולות אלה עשויות להיות:

 

  • לוחץ על מחזה
  •  

  • דילוג על מודעה
  •  

  • שיתוף
  •  

  • לחיצה
  •  

  • הצבעה
  •  

  • משחק משחק
  •  

  • נכנסים למיקומם
  •  

  • שימוש בכלי פשוט (מחשבון תקציב וכו ‘)
  •  

  • ענה על שאלה
  •  

  • ביצוע בחירה
  •  

  • חיפושים
  •  

  • תגובה
  •  

באמצעות פעולות אלה הם לומדים על החברה שלך ועל מה שאתה עושה. השתמש במידע שנאסף מהאינטראקציות הללו. צור חוויית משתמש משמעותית יותר עבור האורח.

 

דוגמה נהדרת שרובנו מכירים היא WeatherChannel.com. זה מאפשר לך להזין את המיקוד שלך כדי לקבל את דוחות מזג האוויר המותאמים אישית שלך. אתה מקבל חוויה מקומית יותר רלוונטית בכך.

 

עכשיו, הסר את האינטראקטיביות הזו. איך היית חווה אתר זה?

 

היית רואה מזג אוויר לאומי או בינלאומי. יתכן שתצטרך לצוד דרכה כדי למצוא את מזג האוויר איפה אתה.

 

זה יהיה פחות רלוונטי. זה לא נותן לך סיבה לא פחות להישאר.

 

interactive website design

 

אנו נסקור כמה דוגמאות מעוררות השראה לעיצוב אתרים אינטראקטיבי שעסקים קטנים משתמשים בו. נראה כיצד הם מגדילים מעורבות והכנסות. אך ראשית, נסקור את היתרונות של אתר אינטראקטיבי.

 

היתרונות של אתר אינטראקטיבי

 

1. התחבר ללקוחות בדרכים משמעותיות

 

90% מהצרכנים צופים כיום כי באתר אינטרנט יש רכיבים בשירות עצמי אינטראקטיבי. אלה עוזרים לענות על שאלות ולהנחות את החלטותיהם. זכור, למעלה מ- 70% מהאינטראקציות של הלקוח איתך הם כעת דיגיטליים.

 

אתה עלול להתכופף לאחור כדי לספק ללקוח חוויה מדהימה כאשר הם מתקשרים איתך פנים אל פנים. אבל מה אם אתה לא פונה ל -70% האחרים מחוויה זו? חסרים לך הזדמנויות לגדול הקשר שלך עם אותו לקוח.

 

אתה מסתכן בכך שמתחרה יעלה על מנת לספק את החוויה במקום לך.

 

76% מהאנשים המקיימים אינטראקציה עם אתר מקומי מבקרים בעסק הפיזי תוך 24 שעות. כאשר האתר שלך מתחבר לאנשים, אתה יכול לנהוג בתנועה כזו ברגל.

 

עיצוב אתרים אינטראקטיבי מאפשר לך להפיק את המרב מהיצירה הדיגיטלית הזו מהקשר של הלקוח למותג שלך.

 

2. הגדל את האמון באמצעות פסיכולוגיה צרכנית

 

מה היה קורה אם ארגון צדקה שלא ידוע לך יבקש ממך 10,000 דולר?

 

היית מסתלק. אפילו אם זו סיבה נהדרת, אינך יודע איזה אחוז מהכסף שלך באמת עוזר לאנשים. אינך יודע דבר על השיטות, הקשר או המנהיגות שלהם.

 

עכשיו, תאר לעצמך שארגון הצדקה הזה ביקש ממך 10 $ במקום זאת. אתה לא מכיר אותם. אבל זה מטרה טובה וזה לא הרבה כסף. לאחר שתתן את הכסף, אתה מתחיל ללמוד עליהם יותר. כאשר הם מבקשים ממך 20 $, אתה מרגיש בנוח לתת יותר.

 

בכל פעם שאתה נותן קצת, אתה מרגיש טוב עם העזרה למטרה. בשלב מסוים, אם יש לך סכום של 10,000 דולר לתת, אתה באמת יכול לתת את זה.

 

עסקים ללא כוונת רווח למדו כיצד להשתמש במרכיב מרכזי בפסיכולוגיה אנושית כדי להשיג תוצאה זו.

 

עסקים למטרות רווח יכולים להשתמש בטריק הזה מדי

 

כל אינטראקציה חיובית איתך גורמת לאדם שקצת יותר מושקע במותג שלך. בהתחלה, כסף אפילו לא צריך להיות מעורב.

 

האם שיחקת אי פעם משחקי רכישה באפליקציה כמו Candy Crush או בילית זמן במכונת מזל? האם הרגשת את הדחף לתת קצת יותר כדי להמשיך באינטראקציה? לפני שאתה יודע זאת, הוצאת 20 $, 40 $ או 100 $.

 

אם היה לך, חווית את התופעה. עומדת מאחורי זה פסיכולוגיה צרכנית שנחקרה היטב שעסקים קטנים רבים אינם יודעים עליהם.

 

בכל פעם שאדם עושה משהו באתר שלך, הוא מרגיש גמול.

 

זה מעודד אותם להמשיך. הם מתחילים להרגיש שהם עלולים להחמיץ אם יפסיקו עכשיו. לאתר רגיל אין כוח זה.

 

עיצוב אתרים אינטראקטיבי עושה.

 

אם הוספת משהו לעגלת הקניות שלהם היא האינטראקציה הראשונה שאתה מספק, אתה מפסיד להשתמש בפסיכולוגיה התנהגותית זו לטובתך.

 

אבל אתה לא צריך לפספס. קבלת עיצוב אתרים אינטראקטיבי שנבנה כדי לענות על צרכים של עסקים קטנים זה לא קשה כמו שאתה חושב.

 

3. הגדל את שיעורי ההמרות

 

עיצוב אתרים אינטראקטיבי מעסיק את הלקוחות שלך. זה בונה אמון ועניין מבלי לשאול יותר מדי מוקדם מדי.

 

ככל שאמונם גדל, הם הופכים ללקוח משלם. זה השלב הבא ההגיוני.

 

מדוע הם אפילו ישקלו במתחרים כשהם יושקעו כל כך במותג שלך באמצעות עיצוב אתרים אינטראקטיבי ?

 

עלייה בשיעור ההמרות פירושה גם שיעור יציאה מדף יציאה מדף כניסה. אם לאנשים היה רושם רע מהמותג שלך בפעם הראשונה שהם מבקרים באתר שלך, הם כנראה לא יחזרו שוב. אתה יודע, רשמים ראשונים אחרונים. עיצוב לקוי של אתרים, תוכן משעמם וחווית משתמש גרועה יבריחו את הקוראים. מצד שני, עיצוב אתרים אינטראקטיבי יעסיק אותם יותר ויפתות אותם להסתובב יותר זמן.

 

4. שפר את ההתאמה האישית

 

אינטראקציות לא רק עוסקות. ניתן למדוד אותם.

 

תראו איזה אנשים לוחצים, מתי, איפה ואיך. השתמש בנתונים אלה כדי ללמוד יותר על הלקוחות שלך.

 

interactive website design

 

החל את מה שלמדת כדי ליצור חווית אתר כוללת טובה יותר. צרו חוויה מותאמת אישית עוד יותר עבור כל מבקר.

 

זה מניע מכירות.

 

על פי סקר Salesforce, 64% מהאנשים אמרו שהם רוצים חוויות מותאמות אישית. 73% אומרים שהם רוצים שעסקים ישתמשו בנתונים שהם אוספים כדי ליצור חוויה אישית יותר זו.

 

49% אומרים שהם היו נותנים לחברות יותר נתונים אם אותה חברה הייתה משתמשת בזה כדי ליצור חוויה חלקה.

 

מה יכולת לעשות עם הנתונים המפורטים יותר? אתה יכול:

 

  • הפנה אותם בדיוק למה שהם מחפשים
  •  

  • צור תוכן רלוונטי יותר
  •  

  • תצוגה מציעה שהם לא יכולים לסרב
  •  

  • הגדל את האינטראקציות להשקעה גדולה יותר במותג שלך
  •  

  • ספק חוויה אישית המותאמת ביותר
  •  

והכל אוטומטי.

 

אינטראקציות מתרחשות ללא צורך במעורבות ישירה ויומיומית עם כל לקוח פוטנציאלי. הקדישו יותר זמן ומאמץ להתמקד בסגירת עסקאות עם לידים איכותיים ביותר.

 

בזמן שאתה עושה זאת, עיצוב האתר האינטראקטיבי שלך מטפח אוטומטית לידים קרים. עד מהרה הם נעשים חמים באמצעות התאמה אישית.

 

עכשיו, כך למקסם את תקציב העסק הקטן שלך ולייעל את זמנך היקר.

 

5. לבסס את מקום המותג שלך בראש המוח

 

כשאתה מתחבר לאנשים באמצעות עיצוב אתרים אינטראקטיבי , אתה הופך להיות מתקן בחייהם. הם חוזרים לאתר שלך שוב ושוב מכיוון שאתה מוסיף ערך לחייהם. זה אפילו אם הם עדיין לא לקוח משלם.

 

כשאתה לא שייך לראש, המותג שלך הופך לשם נרדף לתעשייה, למוצרים ולשירותים שלך.

 

6. לימדו לקוחות פוטנציאליים על עסקכם

 

בעל ערך רב למותג שלך הוא פוטנציאל הלקוחות ללמוד באמצעות עיצוב אתרים אינטראקטיבי .

 

האם התעשייה שלך משעממת מטבעה? הפוך את זה למעניין ומהנה כשלקוחות לומדים על מה שאתה עושה. אנשים שוכחים שהם לומדים אם זה כיף.

 

הצרכנים של היום רוצים מידע לפני שהם מקבלים החלטת קנייה. הם רוצים לראות שקיפות מלאה. למרות שהם עשויים לרצות זאת, הם רוצים לקבל מידע זה באופן שמעורר.

 

המיקרו-אינטראקציות שנמצאו באתרים אינטראקטיביים עושות בדיוק את זה.

 

7. עודדו שיתוף

 

כשאתה מספק חוויה משמעותית יותר, אנשים רוצים לשתף את האתר שלך עם אחרים. הם רוצים שאחרים יקבלו את אותם היתרונות. או שהם רוצים להיות הראשון ש”גלה “את המותג שלך בקרב חבריהם.

 

שיתופי המדיה החברתית מגדילים את הנראות שלך בפלטפורמות חשובות כמו פייסבוק. בנוסף, זה מעצים את הקשר של המפתח עם המותג שלך.

 

8. הרוויח קישורים נכנסים טבעיים איכותיים יותר ל- SEO

 

כשיש לך אתר מועיל ומעניין, יותר אנשים רוצים לקשר לאתר שלך מאתרי האינטרנט שלהם. קישורים אלה יכולים להיות בעלי ערך רב.

 

לא רק שהם יכולים להנחות תנועה לאתר שלך כאשר אנשים לוחצים על הקישור, אלא שגוגל מזהה קישורים מאתרים אחרים כהצבעת אמון לאתר שלך. הם מהווים גורם דירוג ידוע.

 

האלגוריתם של גוגל משתמש בנוכחותם כדי לקבוע איזו עמדה לתת לך בחיפושים.

 

בניית קישורים נכנסים היא חלק חשוב מאוד ב- SEO ( אופטימיזציה למנועי חיפוש ). ככל שתוכל להרוויח באופן טבעי על ידי היותך אתר מועיל, פחות כסף, זמן ומאמץ תצטרך להשקיע.

 

backlinking

 

9. הגדלת רשות האתר בעיני גוגל

 

בנוסף להרוויח קישורים נכנסים לשיפור הנראות שלך בחיפושים, דף אינטרנט אינטראקטיבי עושה יותר. זה משפר את התפיסה של גוגל לגבי האתר שלך.

 

גוגל צריכה לראות שאתה מספק חווית משתמש נהדרת כדי לתגמל אותך עם נראות העמוד הראשון.

 

אלמנטים אינטראקטיביים מראים לגוגל את מה שהיא צריכה לראות. הם:

 

  1. הגדלת זמן השהייה – אנשים נשארים על עמוד ארוך יותר
  2.  

  3. צמצם את שיעור הכניסה – אנשים עוזבים את הדף שלך בלי ללחוץ על
  4.  

  5. צור תנועה רבה יותר באמצעות הפניות, שיתופים ואנשים המבקרים ישירות באתר שלך
  6.  

כשאתה מספק חווית משתמש אינטראקטיבית, גוגל מבחינה ומתגמלת באתר שלך במיקום גבוה יותר. זה מביא תנועה רבה יותר באמצעות חיפושים.

 

10. השג יתרון תחרותי ברור

 

למרבה הצער, מרבית העסקים הקטנים אינם משקיעים בעיצוב אתרים אינטראקטיבי . הם חושבים שזה יהיה יקר מדי או קשה לשמור עליו. אין להם את הכישורים הביתיים לפתח אתר מועיל יותר.

 

הם חושבים שיש מספיק אתר לעסקים קטנים. הפוך את אי ההבנה שלהם ליתרון התחרותי שלך. התחברו לאנשים בצורה מודרנית.

 

פיתוח אתר דינאמי יותר לסחיטת התחרות.

 

11. קבל התחייבות ומעקב

 

אין פלא שלאנשים יש פרקי תשומת לב כה קצרים. אינטרנט מהיר יותר פירושו שהם יכולים להקפיץ מאתר לאתר. אם הם לא מרגישים מחוברים מייד, הם פשוט ממשיכים הלאה.

 

הם לא מרגישים שום תחושת אובדן. הם לא בזבזו זמן משמעותי. אתר אחר זה נראה מרתק יותר ולכן הם לוחצים שם.

 

עיצוב אתרים אינטראקטיבי עוצר אנשים במסלוליהם. הוא מבקש מהם בחביבות לעשות משהו ולא רק להיות צופה פסיבי. הם מקבלים משהו בתמורה.

 

יכול להיות:

 

  • מידע נוסף
  •  

  • צחוק
  •  

  • טיפ, טריק או פריצת חיים
  •  

  • חוויה מותאמת אישית יותר
  •  

האם התחלת אי פעם מצגת שקופיות של תמונות חתולים מצחיקות והרגשת חובה להמשיך? מדוע הרגשת כך? ידעת שזה בזבוז זמן אדיר. היו לך דברים טובים יותר לעשות. ובכל זאת רצית להגיע לסוף.

 

כבר לא הרגשת אורח אנונימי. הרגשת שאתה חולק חוויה עם האתר.

 

האתר התחייב למחוק את מצגת השקופיות כדי ליצור קשר עם האתר שלהם. כשמישהו התחייב למשהו, הוא רוצה לעבור.

 

דוגמאות לעיצוב אתרים אינטראקטיבי

 

אתרים אינטראקטיביים מגיעים בכל הצורות והגדלים, ולעתים קרובות הם עובדים על תקציבי עסקים קטנים. הגיע הזמן להתחיל לחשוב איך אתה יכול להיות אינטראקטיבי יותר. בואו נקבל השראה מרעיונות אתרים אינטראקטיביים לאתרים קטנים אלו.

 

  •  

    המחלקה למתמטיקה באוניברסיטת בראון

     

  •  

אוניברסיטת בראון מבינה שבדיקת השערות והסתברויות יכולות להיות דברים משעממים. זאת אומרת אם אינך מתמטיקאי מחונן.

 

הם הקדישו חלק מהאתר שלהם לכלים אינטראקטיביים צבעוניים המאפשרים לך לקיים אינטראקציה עם נתונים. פיתוח הבנה טובה יותר של משמעות הנתונים. ראה כיצד משתנים משנים את התוצאה. למדו בצורה מהנה.

 

כעסק, זה מעסיק סטודנטים פוטנציאליים שאולי לא היו מחשיבים את בראון לצורך השכלתם הגבוהה. אבל עכשיו, כשהגיע הזמן להגיש בקשות למכללות, בראון בראש מעיינינו.

 

מכיוון שזה כלי מתקדם למתמטיקה, הוא מושך את קהל היעד שהם רוצים למשוך לתוכניות המתמטיקה שלהם.

 

זה מה שהופך אלמנטים אינטראקטיביים כאלה למשפיעים כל כך על עסקים.

 

interactive website design

 

  •  

    לינגו של סבתי

     

  •  

זהו עיצוב אתרים אינטראקטיבי . זה מלמד את המבקרים לדבר מילים שונות במארה. זו שפה הילידית שדיברה בעבר ברבים על ידי ילידי אוסטרליה.

 

גרפיקה פשוטה ועם זאת מושכת מבקשת מהמבקר ללחוץ ולומר את המילים שהם שומעים. תוך כדי כך הם מתקדמים דרך האתר. הם לומדים יותר על הסיבה שחברה זו הקימה את האתר.

 

היישום לעיצוב זה ברור מאליו מבחינת חינוך לבלשנות. אבל אותם עקרונות ניתן ליישם על עסקים קטנים בכל כך הרבה דרכים.

 

 

בקש מהמבקרים לומר מילים או לענות בעל פה על שאלות כדי להתקדם דרך האתר. לחץ עליהם למידע נוסף. למד את המבקרים על מוצר או שירות באופן אינטראקטיבי.

 

  •  

    מפות TD

     

  •  

מציאות מוגברת (AR) ממשיכה לשלב את המקוון של הלקוח עם החוויה הלא מקוונת שלהם. AR לוקח משהו שקיים בעולם האמיתי ומאפשר לאנשים לתקשר איתו באופן דיגיטלי.

 

אתה אולי זוכר את שיגעון הפוקימון גו לפני מספר שנים. אנשים צדו מפלצות וירטואליות במקומות שונים סביב סביבתם האמיתית.

 

MapsTD יצר עיצוב הרבה יותר פשוט אך מרתק. זה שילב משחק הגנה ממגדל במפות גוגל אמיתיות. בחר מיקום על המפה להגן כמו ארמון בקינגהאם, הטאג ‘מאהל או הבית הלבן.

 

ואז מקם סמני מפות כדי לנתק כוח פולש. זה כיף באופן מפתיע!

 

כיצד יכול העסק שלך ליישם אינטראקטיביות דומה למיקום?

 

  •  

    Solace

     

  •  

Solace הוא ספר סיפורים אינטראקטיבי. כאשר האורח לוחץ, מסובב את העכבר ומקפיץ בועות, הסיפור מתקדם. תמונות נעות על המסך. אם המבקר לוחץ באופן אקראי על דמויות הסיפור, הם צוחקים ורוקדים.

 

האם אתה יכול להשתמש במשהו דומה כדי לספר את סיפור המותג שלך? האם תוכל לחנך את המבקרים על השירותים שלך? צור חוויה לזכור ולשתף.

 

 

  •  

    NOISLI

     

  •  

עיצוב אתרים אינטראקטיבי הוא כלי להרגעה ופריון. הממשק הפשוט מאפשר לך ללחוץ על תמונות כדי להשמיע רעשים לבנים שונים או צלילים מרגיעים.

 

בחר צלילים אקראיים מתחלפים או שילב צלילים. הגדר טיימר. התאם אישית את חוויית הצליל שלך.

 

כיצד יכול העסק שלך לקיים אינטראקציה עם מבקרים באמצעות הפשטות של סאונד בהתאמה אישית?

 

 

  •  

    בתי ספר W3

     

  •  

W3 הוא אתר חינוך קידוד בחינם שיכול לקחת אנשים מאפס ניסיון בתכנות למיומנים בכמה חודשים קצרים.

 

הם משתמשים בתוכנה אינטראקטיבית המאפשרת לך “להסתובב” עם קוד שכתבו. זה מציג באופן מיידי את תוצאות פעולותיך. כשאתה מתקשר, אתה לומד כיצד שינויים קטנים משנים לחלוטין את מה שאדם רואה על המסך.

 

משוב מיידי זה הוא שהופך צורה זו של אינטראקציה וחינוך ליעילה כל כך. כשאתה מתקדם אתה זוכר את מה שלמדת מכיוון שהוא כל כך מונח.

 

  •  

    EvoEnergy

     

  •  

לחץ על גרפיקה למידע נוסף על צריכת אנרגיה ושימור בבריטניה בארבעים השנים האחרונות. אתר זה לקח נושא שיכול להיות משעמם מאוד. הם תיבלו את זה בגרפיקה אינטראקטיבית.

 

גלול ולחץ על פני גרפיקה צבעונית. למידע נוסף על ההיסטוריה של ההשפעות הסביבתיות בענף שונות.

 

 

ניתן ליישם עיצוב זה כמעט לכל עסק קטן בכל ענף. העסק שלך עשוי להיראות יומיומי לאדם הממוצע. הוספת אינטראקטיביות אסטרטגית יכולה עדיין לגרום לאנשים להתעניין.

 

12 דברים פשוטים שאתה יכול לעשות עכשיו כדי להיות אינטראקטיביים יותר

 

אתה מבין עד כמה חשובה האינטראקציה של הלקוחות לעסק שלך. הגיע הזמן להתחיל לתכנן ולפתח עיצוב אתר אינטראקטיבי יותר. אבל מה אתה יכול לעשות עכשיו כדי להפוך את האתר המשעמם שלך לאינטראקטיבי יותר?

 

בואו נראה 12 דברים פשוטים שתוכלו לעשות היום כדי ליצור חווית משתמש אינטראקטיבית יותר.

 

1. תן לאנשים הזדמנויות ללחוץ. בצע אסטרטגית קריאה לפעולות, מרחיבים ותיבות אור הניתנות ללחיצה. תן לאנשים לעשות משהו באתר שלך בנוסף לגלילה ולקריאה.

 

2. הציבו באופן סמלי סמלים של שיתופי מדיה חברתית. הקל על אנשים לשתף את האתר שלך ואת תוכנו.

 

3. פיתוח תוכן מרתק יותר. אלה כוללים בלוג עם מאמרים, קטעי וידאו, תמונות מעוררות השראה, אינפוגרפיקה ואלמנטים אינטראקטיביים נוספים. אם אין לך דברים כאלה, לאנשים אין הרבה סיבה ללמוד יותר על העסק שלך.

 

4. עדכן תוכן לעיתים קרובות. שמור את אתר האינטרנט שלך רלוונטי ומעודכן. אם האתר לא ישתנה לעולם, אין לאנשים סיבה לחזור או לצפות קדימה לתוכן חדש.

 

5. עודדו אנשים להירשם באמצעות דוא”ל או עקבו אחר עדכון הבלוגים שלך. זה נותן לך הזדמנות לשתף במהירות את התוכן האחרון שלך בקרב עוקבים נאמנים קיימים. תכנן מיילים בצורה כזו שתקל על האינטראקציה עם האתר שלך.

 

6. הערות לשאול. עבור אנשים רבים, ההערות הן החלק הטוב ביותר של תוכן. הם רוצים לקרוא מה אנשים אומרים על התוכן והעסק שלך. זה מספק הוכחה חברתית שאתה סמכות בענף שלך ראויה לאמון ונאמנות. נוסף על כך, זה מגדיל את זמן השינה הן עבור המגיב והן עבור האנשים הקוראים. זה נהדר עבור ה- SEO שלך.

 

7. הוסף מצגת שקופיות. אם לאתר שלך יש עיצוב מגיב, אנשים אוהבים מצגות שקופיות. קל ליצור אותם וניתן להשתמש בהם לבניית סקרנות ועניין במותג שלך.

 

8. הוסף תיבת צ’אט. אפשר לאנשים ליצור איתך קשר דרך אתר האינטרנט שלך בשעות המשרד. אתה יכול להעלות הודעה כשאתה לא נמצא או לשלב טכנולוגיית צ’אט בוט בסיסית שיכולה להנחות את האדם למשאבים בעלי ערך.

 

9. הוסף פונקציית חיפוש. 9 פעמים מתוך 10, אם אתה נותן לאנשים תיבת חיפוש, הם ישתמשו בה במקום לנסות לנווט בתפריט. זה נותן להם את הכוח למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים.

 

10. הטמע סרטוני YouTube, שקופיות, פוסטים בטוויטר או טכנולוגיות מולטימדיה אחרות לאתר שלך.

 

11. בקש תוכן שנוצר על ידי משתמשים. עודדו לקוחות נאמנים לשתף את החוויות שלהם במוצר או בשירות שלכם. העלה סרטונים, תמונות, סיפורים או ביקורות שנכתבו על ידי לקוחות. או להקים פורטל. הרשו להם לעשות זאת בעצמם.

 

12. הוסף מפות Google לאתר שלך, כך שאנשים יוכלו לראות בקלות היכן אתה נמצא ולקבל הנחיות.

 

בונוס: קבל עיצוב אתר מגיב. זה נראה ברור מאליו. אבל יש לומר. מנסה להוסיף אינטראקטיביות ללא עיצוב מהיר מאוד וידידותי למשתמש עם backfire. זה גורם לתסכול. אנשים יעזבו.

 

כל מה שאתה עושה צריך לעבוד כפי שהוא נועד לעבוד. אם זה לא, עדיף שלא יהיה. זה מה שמבדיל מעצבת ממוקדת בחוויית משתמש מקצועית ואת האחרים.

 

קבל אינטראקטיב

 

פיתוח אתר אינטראקטיבי אינו קשה ככל שיהיה. ישנן דרכים פשוטות שתוכל להתחיל לחוות את היתרונות של אתר אינטראקטיבי. כמוך, תרצה להתחיל לעשות יותר כדי לשפר את כל חווית המבקרים.

 

בכך תתחיל להפוך את התנועה ללקוחות אמיתיים ומשלמים שאוהבים את המותג שלך.

 

למידע נוסף על האופן בו אנו יכולים לעזור לך לבנות אינטראקטיביות רבה יותר באתר האינטרנט שלך, צור איתנו קשר עוד היום.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה