האם תרמיל אינסטגרם הוא ההתגלות האחרונה בפרסום העסק שלך?

שתף 56
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
57 מניות

יתכן ששמעת איזה באזז על מגמת השיווק האחרונה באינסטגרם – תרמילי אינסטגרם. יתכן והתבקשת להצטרף לפוד אינסטגרם . או שאולי אתה משתתף באופן פעיל כעת באחד.

 

מאז אינסטגרם שינתה את האלגוריתם שלהם , עסקים רבים לא קיבלו את הנראות שהם קיוו להם בקרב בסיס העוקבים שלהם. כתוצאה מכך הגיעו תרמילי אינסטגרם כדרך לעסקים לעבוד את האלגוריתם לטובתם כדי לשפר את הנראות. אבל האם הם באמת עובדים? והאם “משחקי המערכת” יכול להשפיע לרעה על העסק שלך?

 

כאשר מגמות חדשות מתעוררות בעולם השיווק במדיה החברתית, חשוב להבין כיצד הם עובדים לפני שתשתתף. לא משנה מה החוויה שלך עם תרמילי אינסטגרם, חיוני שתדע מה הם ואיך הם עובדים כדי שתוכל לקבל החלטה משכילה לגבי השימוש בהם למותג שלך.

 

זו הסיבה שהרכבנו למטה קצת מידע על מהו תרמיל אינסטגרם וכיצד הוא יכול להשפיע על העסק שלך. (התראת ספוילר: אנחנו לא חושבים שהם ההשקעה הטובה ביותר לעסקים קטנים. נסביר מדוע להלן כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המותג שלך.)

 

Instagram pod

 

באמצעות תרמילי אינסטגרם אתה סומך על אחרים בקבוצה שלך להגיב ואוהבים את התוכן שלך כדרך להגביר את המעורבות ולהראות לאינסטגרם שהתוכן שלך איכותי.

 

מה זה אינסטגרם פוד ?

 

שינויים באלגוריתם האינסטגרם הפחיתו את הראות עבור עסקים רבים. מטרתה של אינסטגרם הייתה לעדכן את האלגוריתם שלה כדי לספק חוויה טובה יותר למשתמשים שלה. פלטפורמת המדיה החברתית רוצה להראות למשתמשים יותר ממה שהם דואגים לעדכון שלהם. עם זאת, שינויים אלה הקשו על העוקבים שלהם לראות את העסקים.

 

האלגוריתם החדש של אינסטגרם הופך אותו כך שמשתמשים כבר לא רואים פוסטים כרונולוגית בעדכוניהם. במקום זאת, התוכן שמשתמש רואה בעדכון שלו מבוסס על מעורבות. פוסטים עם יותר לייקים, שיתופים, תגובות, צפיות, שמירות וכו ‘מאותתים לאינסטגרם כי התוכן איכותי ומשהו שצופים נוספים עשויים לרצות לראות.

 

בנוסף לתגמולים של פוסטים עם רמות מעורבות גבוהות יותר, אלגוריתם האינסטגרם לוקח בחשבון גם את זמניות הפוסט ואת מערכת היחסים של המשתמש עם מי שמפרסם. כשחל שינוי באלגוריתם זה, עסקים רבים גילו כי העוקבים שלהם פשוט לא רואים את התוכן שלהם על בסיס קבוע, מה שגרם לירידה במעורבות ובהמרות עבור עסקים רבים ש משתמשים באינסטגרם לשיווק .

 

לכן נולדו תרמילי אינסטגרם. תרמיל אינסטגרם הוא קבוצה של בעלי עסקים בעלי דעות דומות, שמתקשרים זה עם זה ועוסקים זה בזה בפוסטים של זה. מטרת התרמילים הללו היא להגביר את המעורבות בפוסטים כך שכל חשבון יוכל לדרג טוב יותר באלגוריתם של אינסטגרם. הרעיון כאן הוא שככל שיש יותר מעורבות בפוסטים, כך סביר להניח שאינסטגרם תראה את הפוסטים הללו כבעל ערך, וכך תגדיל את הראות בפלטפורמה.

 

כיצד פועלים תרמילי אינסטגרם

 

בואו נצלול קצת יותר לעומק כיצד תרמילי האינסטגרם האלה עובדים …

 

אינסטגרמים נפגשים בקבוצה ומסכימים לעבוד זה עם זה כדי להגביר את מעורבות חשבונם באינסטגרם. בדרך כלל, חברי התרמיל יתקשרו דרך הודעה ישירה (DM). עם זאת, כמה תרמילי אינסטגרם ייצרו קבוצת פייסבוק פרטית. כך חברי הפוד מודיעים אחד לשני כאשר יש להם פוסט חדש.

 

כאשר חבר התרמיל אומר לקבוצה שהם פרסמו תוכן חדש, כל האחרים בקבוצה יבקרו בפוסט ויתעסקו בו על ידי חיבה על הפוסט והשאיר תגובה. התקווה כאן היא שהמעורבות ה”אמיתית “הזו תאותת לאינסטגרם שהפוסט הוא תוכן איכותי. ואינסטגרם תדחוף את התוכן בצורה רחבה יותר לעדכוני המשתמשים של המותג.

 

כמה תרמילי אינסטגרם הם קטנים, אך אחרים יכולים להיות גדולים למדי. ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך יש פוטנציאל רב יותר למעורבות. עם זאת, קבוצות גדולות יכולות להתנהל גם עם אנשים שמצטרפים אך לא מושקעים בעזרה לחברים אחרים. לדוגמה, הם ייהנו מההערות והאהובים על התוכן שלהם אך עשויים להזניח לעסוק בתכנים של אחרים.

 

משתמשי אינסטגרם רבים ישתתפו גם במספר תרמילי אינסטגרם. למרות שזה אכן משפר משמעותית את הפוטנציאל שלך למעורבות, זה גם מחייב אותך לעשות כפול מהעבודה במגעים עם פוסטים של אחרים. זה יכול להיות זמן רב למדי ולגורש ממשתמשים להתמקד במשימות חשובות כמו פיתוח תוכן נהדר.

 

Instagram pod

 

חברי תרמילי אינסטגרם לעתים קרובות ישתפו או קשרו לפוסטים החדשים שלהם בהודעות ישירות, מה שמקל על חברים אחרים להציג, לייק ולהגיב על תוכנם.

 

האם תרמילי אינסטגרם באמת עוזרים להגביר את המעורבות?

 

אז עכשיו כשאתה יודע מהו תרמיל אינסטגרם של ואיך זה עובד, בוא נדבר אם זה באמת עוזר להגביר את המעורבות בחשבונך. אף שקבוצות אלה נוצרו במטרה להגביר את המעורבות האמיתית בפוסטים, מעורבות זו לא תמיד עוזרת בדרך שהיא תוכננה לה.

 

אלגוריתם האינסטגרם בודק יותר מסתם מעורבות כוללת כאשר מחליטים איזה תוכן פוסט יוצג בעדכוני משתמשים. האלגוריתם לוקח בחשבון גם עם חשבונות אינסטגרם שהמשתמש הספציפי עוסק בהם כאשר הוא מחליט עם איזה תוכן להציג אותם. המשמעות היא שגם אם פוסט הופך להיות פופולרי במיוחד בדף שלך, זה לא בהכרח אומר שהוא יוצג לכל העוקבים שלך.

 

לדוגמא, נניח שאתה יוצר פוסט באינסטגרם על מוצר חדש שהשקת זה עתה. אתה מקבל כמות משמעותית של לייקים ותגובות על הפוסט. עם זאת, עדיין יש חסידים שלעולם לא יראו את הפוסט הזה בעדכון שלהם. הסיבה לכך היא שלא משנה כמה מעורבות תתרחש בפוסט הספציפי הזה, המשתמשים שלא עוסקים באופן קבוע בתוכן שלך לא צפויים לראות אותו.

 

עם זה בחשבון, תרמילי אינסטגרם לא בהכרח עוזרים לך להגדיל את הנראות שלך ולהגיע למשתמשים באינסטגרם שבדרך כלל לא רואים את התוכן שלך. למרות שתהיה מעורבות מוגברת במידה מסוימת, מעורבות זו אינה מציבה באורח קסם את התוכן שלך בפני כל המשתמשים שלך.

 

אז האם תרמילי אינסטגרם עוזרים לך להגביר את המעורבות? ובכן, כן ולא. אתה מגביר את המעורבות בפוסטים שלך. עם זאת, אתה מתקשר עם המשתמשים בקבוצה שלך ב- Instagram pod , ולא לידים פוטנציאליים ולקוחות. בעיקרו של דבר, אתה משקיע זמן בבניית מעורבות עם משתמשים שאינם מתכננים לרכוש את המוצרים שלך או להפוך לחסידי המותג.

 

כמו כן, חשוב להזכיר כי תרמיל האינסטגרם רק עובד ממש אם שאר החברים בקבוצות שלך חולקים קהל יעד דומה. אם אתה מתקשר עם משתמשים שאין להם קהל יעד דומה, אתה מסמן לאינסטגרם כי התוכן שלך רלוונטי לקהל שונה מזה שאתה מנסה למקד אליו.

 

ואם למשוך קהל ממוקד זו המטרה שלך, וכנראה שכך, אז תרמילי אינסטגרם לא יעזרו לך. רוב תרמילי האינסטגרם מורכבים ממשתמשים שנמצאים באותה נישה ושוק כמוכם. וכנראה שגם חלק מהמתחרים שלכם נמצאים שם.

 

זה מעלה את השאלה, האם האירוסין הזה באמת שווה את זה? לרוב, עסקים קטנים יכולים להרוויח יותר מהתמקדות בהתעסקות עם שוק היעד שלהם בפועל במקום לבזבז זמן ביצירת מעורבות לא רלוונטית מחברי קבוצות אחרות של אינסטגרם . במקום לנסות למצוא דרך לעקוב אחר האלגוריתם של אינסטגרם, ייתכן שתרצה במקום זאת להשקיע במציאת דרכים להעסיק את המשתמשים שסביר להניח שיהיו מעוניינים במוצרים שלך.

 

Instagram pod

 

במקום לבזבז את זמנכם על תרמילי אינסטגרם, תוכלו לבזבז את זמנכם ביצירת תוכן מרתק יותר לשוק היעד שלכם.

 

Pod Instagram : מדוע איננו ממליצים להצטרף לאחד

 

אם כי תרמילי אינסטגרם עשויים לעבוד עבור כמה מותגים, אנו לא ממליצים לעסקים קטנים להשתמש באסטרטגיה זו כחלק משיווק המדיה החברתית שלהם. הנה רק כמה סיבות לכך שאסטרטגיה זו אינה יעילה עבור מרבית העסקים הקטנים:

 

1. תרמילי אינסטגרם גוזלים זמן.

 

כשאתה לוקח חלק בפוד של Instagram , אתה לא סתם קוצר את היתרונות של מעורבות חופשית. אתה צריך גם ליצור קשר עם תוכן משתמשים אחר. זה יכול להיות זמן רב למדי. במקום להתמקד ביצירת תוכן איכותי חדש או במגע עם הלידים והלקוחות שלכם, עליכם להקדיש זמן לעסוק בתוכן שמשתמשים בקבוצת הפוד האחרים יוצרים.

 

שלא לדבר, אם אתה רוצה תרמילי אינסטגרם שיעבדו עבורך, בדרך כלל עליך לקחת חלק בקבוצות תרמילים גדולות או יותר מפוד אחד. אחרת, ההתקשרות שתקבל עשויה להיות מינימלית, בעלת השפעה מועטה מאוד על שיעורי ההתקשרות שלך. ככל שקבוצת התרמילים שלך גדולה יותר וכשתשתתף בה יותר תרמילים, כך תצטרך להקדיש זמן רב יותר לעסוק בתכנים של חברי תרמילים אחרים.

 

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כיצד הזמן שישתתף בהשתתפות בתרמילי אינסטגרם ישפיע על התוכן שלך בפועל. ככל שתקדישו זמן רב יותר לחבב ולהגיב על תוכן חברי פוד אחרים, כך עליכם להקדיש זמן לפיתוח תוכן אינסטגרם איכותי. אם תוכן האינסטגרם שלך מתחיל לסבול בגלל אילוצי הזמן, אתה עלול בסופו של דבר לאבד כמה מהעוקבים שלך שמתעניינים בפועל במותג ובמוצרים שלך.

 

עם ניסיוננו כסוכנות לניהול מדיה חברתית מהימנה, המומחים המקצועיים שלנו מסכימים כי הזמן הזה עדיף להקדיש לבניין ולעיסוק בעקבות אמיתי. במקום לנסות למצוא דרכים סביב האלגוריתם, העסק שלך יכול למצוא לידים מוסמכים חדשים באינסטגרם ולעבוד לבנות קשרים אמיתיים עם לקוחות פוטנציאליים אלה.

 

אינטראקציה ישירה עם שוק היעד שלך מספקת החזר השקעה גדול בהרבה מאשר השתתפות בפוד אינסטגרם . אז מדוע לא להשתמש בזמן המוגבל שעליך למצוא דרכים חדשות לעסוק בשוק היעד שלך במקום להגיב על התכנים של חברי הפוד האחרים?

 

2. ההתקשרות שתקבל מתרמילים אינה אמיתית.

 

המטרה של תרמיל אינסטגרם היא להגדיל את שיעורי המעורבות האמיתיים. עם זאת, מעורבות זו מבוססת על הסכם שערכתם עם משתמשים אחרים. משתמשים אלה אינם מעוניינים בהכרח במותג, בתוכן או במוצרים שלך. הם לא יהפכו ללקוחות שלכם. לכן מעורבות זו היא לרוב אמיתית.

 

 

אף על פי שמעורבות משולי אינסטגרם עשויים להראות מקוריים באינסטגרם ובאלגוריתם שלה, האמת היא שמעורבות זו גורמת לשיעורי מעורבות מנופחים. זה לא ייתן לעסק שלך מושג מדויק כיצד קהל היעד שלך מתמודד עם התוכן שלך. וזה יכול בסופו של דבר לפגוע במאמצי הפרסום שלך.

 

לדוגמה, אם העסק שלך משקיע במודעות אינסטגרם, אתה תהיה ממוקד למשתמשים הסבירים ביותר שיהיו מעוניינים במוצרים שלך. זה מבוסס על משתמשים שמשתמשים כרגע בתוכן שלך. משמעות הדבר היא שאם חברי הפוד האחרים העוסקים בתוכן שלך אינם דומים לשוק היעד שלך, ייתכן שתבזבז כסף על פרסום למשתמשים שאינם מתאימים למותג שלך.

 

שוב אנו ממליצים להשקיע את זמנך במגע ישיר עם קהל היעד שלך. מעורבות אמיתית היא זו שמעוררת משתמשים לאהוב את התוכן שלך או להגיב לו מכיוון שהוא למעשה מרתק. במקום לבזבז זמן בבניית מעורבות עם משתמשים שלא מתכוונים לקנות מהמותג שלך, אתה יכול לבזבז את זמנך ומשאביך בפיתוח תוכן שעוקבים בעיניך בעיני הערך. זוהי הדרך הטובה ביותר לבנות את סוג מערכות היחסים המובילות למכירות ואפילו לנאמנות המותג.

 

3. הם אינם אחראים לכל שינויי האלגוריתם.

 

כפי שהזכרנו קודם, תרמיל האינסטגרם אינו אחראי לכל שינויי האלגוריתם שביצעה אינסטגרם מאז 2016. אף שמעורבות כללית ממלאת תפקיד בעזרה לאינסטגרם להחליט מהו תוכן איכותי. , האלגוריתם לוקח בחשבון עם התכנים האמיתיים שהמשתמש עוסק עליהם באופן קבוע. תרמילי אינסטגרם לא עוזרים לך במחלקה ההיא.

 

האלגוריתם נועד להתאים אישית את ההזנה של כל משתמש במאמץ להעביר תוכן רלוונטי יותר . המשמעות היא שהיא שוקלת עם אילו חשבונות המשתמש עוסק ומציגה למשתמש יותר תוכן זה. אם רוב האנשים שעוסקים בתוכן שלך הם חברים בפוד האינסטגרם שלך , רוב האנשים שיראו את התוכן שלך בעקביות הם אותם משתמשים ב- תרמיל Instagram .

 

בנוסף, תרמילי אינסטגרם אינם יכולים לתת דין וחשבון על שינויים באלגוריתם עתידי. אינסטגרם מחפשת תמיד דרכים חדשות לספק חוויה טובה יותר למשתמשים שלה. המשמעות היא שהם ימשיכו לעדכן את האלגוריתם שלהם בכדי לספק תוכן רלוונטי ושימושי יותר למשתמשים דרך עדכון האינסטגרם שלהם.

 

יתר על כן, האנשים באינסטגרם חכמים. איך אחרת היו בונים פלטפורמה מעצמת מדיה חברתית כזו? משמעות הדבר היא שהם מודעים לפעולות שהמשתמשים עשויים לבצע כדי לשחק באלגוריתם. בתגובה, הם יבצעו עדכונים נוספים באלגוריתם כדי להעניש את המשתמשים שאינם מצייתים לתקנות שלהם. (אבל יותר על כך בסעיף הבא.)

 

הדרך הטובה ביותר להקדים את שינויי האלגוריתם באינסטגרם היא להישאר מעודכנת עם החדשות האחרונות וההמלצות מהפלטפורמה עצמה. במקום למצוא דרכים לעקוף שינויים אלו באלגוריתם, על העסק שלך במקום למצוא דרכים להגיב לשינויים אלה על ידי ביצוע שיפורים באסטרטגיית השיווק שלך באינסטגרם. נסה להבין כיצד שינויים אלה משפיעים על העסק שלך ופועלים ליצירת תוכן אפקטיבי ולהשתמש באסטרטגיית מעורבות שתעזור לך להפיק את המרב מהערוץ.

 

4. סרגלי צל הם אפשרות.

 

אם אתה רוצה להשתמש באינסטגרם כדי להצמיח את העסק שלך, עליך לפעול על פי כללי הפלטפורמה של המדיה החברתית. כמו בכל פעילות שמטרתה לעקוף את האלגוריתם של הפלטפורמה, הצטרפות לפוד אינסטגרם עלולה לגרום לפסים צללים. פסל צלליות למעשה הופך את חשבון האינסטגרם שלך לבלתי נראה, ומגביל את המותג שלך להגיע לאנשים חדשים בפלטפורמה.

 

אינסטגרם משתמשת בזה כדרך לסנן חשבונות שאינם עומדים בתנאים שלהם. בעזרת סרגל צל, העוקבים הנוכחיים שלך עדיין יכולים לראות את התוכן שלך. עם זאת, זה בעצם בלתי נראה למשתמשים אחרים. בנוסף, התמונות שלך לא יופיעו בחיפושי hashtag, מה שיכול להשפיע באופן משמעותי על טווח ההגעה שלך על הפלטפורמה.

 

פסלון צל יכול להשפיע באופן משמעותי על שיעורי המעורבות שלך באינסטגרם. זה נכון במיוחד עבור עסקים קטנים וחשבונות אחרים שהם חדשים יחסית או שיש להם מעקב קטן אחר. אם אינך מצליח להגיע למשתמשים מחוץ לבסיס העוקבים שלך, לא תוכל להגדיל את הבאים שלך ולהתחבר עם לידים חדשים בפלטפורמה.

 

אף על פי הצטרפותו לפוד אינסטגרם לא בהכרח תוביל לפסים צלילים לפרופיל שלך, קיימת אפשרות שפעילות זו עלולה לפגוע בך. חיבה חוזרת והערות מאותה קבוצה קטנה של משתמשים על התוכן שלך עשויה להעלות דגל אדום לאינסטגרם שמשהו קורה. באופן דומה, אם אתה רק מגיב ואוהב את אותה קבוצה של אנשים, הדבר עשוי לאותת באינסטגרם שההתקשרות אינה אמיתית כפי שהיא נראית.

 

לדעתנו המומחית, כל דבר שמעמיד את סיכון העסק שלך על ידי איבוד הראות באינסטגרם אינו שווה את זה. ישנן דרכים רבות להרחיב את האינסטגרם שלך בלי להתנגד לתנאי השירות של אינסטגרם. אותה מידה של מאמץ שאתה משתמש בכדי לעסוק בתכני משתמש של אינסטגרם יכולה להיות מועברת למגע ישיר עם שוק היעד שלך ולבניית קשרים אמיתיים עם הלידים שלך.

 

Instagram pod

 

בתשובה לשאלות לעסקים באשר לאי יכולתם להופיע בחיפושים של hashtag, אינסטגרם מציעה שמותגים “יתמקדו ביעד או ביעד העסקי שלהם ולא בחיפוש אחר תגיות.”

 

Final Takeaways

 

בסופו של דבר, מטרתנו היא לעזור לבעלי עסקים קטנים ומשווקים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור העסק שלהם. כשמדובר בשיווק במדיה חברתית, תרמילי אינסטגרם הם פשוט לא השימוש הטוב ביותר במשאבים עבור מרבית העסקים הקטנים. תרמילי אינסטגרם הם זמן רב, בלעדי וגאוני, שלא לדבר על כך שהם יכולים להטות נתונים ואפילו עלולים לגרום לפתח צללים.

 

זקוק לעזרה בהגדלת הקהל שלך ובהשתתפות לידים שלך באינסטגרם? יתכן שהגיע הזמן לשתף פעולה עם סוכנות לשיווק במדיה חברתית שמבינה את הצרכים והאתגרים של עסקים קטנים. ב- LYFE Marketing אנו מתמחים בעבודה עם עסקים קטנים ובינוניים אשר צריכים לייעל את תקציבי השיווק שלהם בכדי להפיק את המרב מההשקעה שלהם.

 

למידע נוסף על איך סוכנות השיווק במדיה חברתית יכולה לעזור לך, או פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ בחינם בנושא מדיה חברתית עבור העסק הקטן שלך.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה