אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים: 10 צעדים לדירוג גוגל מספר 1

שתף 13
ציוץ
[ 19459007] סיכה 6
שתף
19 מניות

כל מי שיש לו אתר יכול מאוד ליהנות מהבנת אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים. המכונה גם קידום אתרים אורגני, אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים היא תהליך של אופטימיזציה של עותק האתר ו- HTML על מנת לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. בדרך זו יכולים לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך במהירות ובקלות.

 

יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לעזור לאתר שלך לצמוח בדירוג חיפוש. רובם קלים למדי לביצוע. אבל מדוע לקחת את הזמן והמאמץ כדי ללמוד כיצד לדרג גבוה יותר במנועי חיפוש אם אתה כבר משתמש במודעות, מדיה חברתית , או שיווק בדוא”ל ?

 

עם אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים (בניגוד למודעות בתשלום לקליק) אנשים ימצאו ביתר קלות את מנועי החיפוש שלך בזמן שהם מחפשים מוצר או שירות שאתה מספק. מה שהופך את הסבירות גבוהה יותר שהם יומרו מבקר ללקוח. אף אחד לא מחפש מוצר או שירות שהם לא רוצים, ולכן הם כבר במצב רוח לקנות. אתה רק צריך להתבלט בין התחרות. בנוסף, כשאתה מדורג בעמוד הראשון של מנוע חיפוש, אתה מראה לצרכנים פוטנציאליים את הלגיטימיות של המוצרים והשירותים שלך בגלל הדירוג הגבוה שלך.

 

התוצאות אינן מתרחשות בן לילה – אופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגני דורשת זמן, סבלנות ועקביות. אין ספק שאינך מתחייב להיות במקום הראשון בדף תוצאות של מנועי חיפוש, או SERP, אך בעזרת מדריך זה תהיה לך הבנה טובה יותר של כיצד לגדל את האתר שלך בדירוגים.

 

הבה נבחן עשרה צעדים שתוכל לנקוט כדי לוודא שלקוחות פוטנציאליים מוצאים את האתר שלך באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים.

 

שלבים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגניים

 

1. הבינו מה הלקוחות רוצים ומדוע הם עשויים להגיע אליכם .

 

זה חשוב לפני שמתעמק בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים. גלה את סוגי המילים והביטויים, המכונים מילות מפתח בהן משתמשים הצרכנים שלך כאשר הם מחפשים את המוצר או השירות שלך במנוע חיפוש.

 

שמור את המונחים שאתה מציג ברשימה – זה יהיה מקום נהדר להתחיל בו כשאתה מתחיל במחקר מילות המפתח שלך. זה יהיה מועיל מאוד להמשיך ולהכניס את מילות המפתח שלך למסמך Excel או ל- Google Sheet. בדרך זו, כשתבצע מחקר מילות מפתח, תהיה מסודר יותר.

 

מהם השירותים הפופולריים ביותר שאתה מציע? באיזה צורך השירות שלך ממלא? שקול מערך רחב של מונחים דומים ומגוונים כאחד כדי לחשוב על האופן בו אנשים משתמשים במנועי חיפוש. אחת הדרכים להשיג רעיונות נוספים היא להקליד גוגל ביטויים רלוונטיים ולהסתכל על החיפושים הקשורים שנמצאים לפני שאתה מבצע חיפוש.

 

organic search engine optimization

 

2. ערכו מחקר מילות מפתח יסודי ומגוון.

 

צעד זה חשוב ביותר, ויסייע לך להבין באילו מילים וביטויים אנשים משתמשים כדי לחפש את המוצרים והשירותים שלך.

 

ישנם כמה דברים שצריך לחפש בעת חקר מילות מפתח: חיפושים חודשיים, קושי במילות מפתח, ותחרות.

 

  • נפח החיפושים החודשי שהוזן במילות מפתח ניתן למצוא במספר שיטות שונות. אם יש לך חשבון מודעות של גוגל, תוכל להשתמש במתכנן מילות המפתח לשלב זה. אם לא, ישנם כמה אתרים בחינם שיעניקו לך מספרים דומים. ברור שאם מילת מפתח מכילה חיפושים חודשיים גבוהים יותר, תרצה לזכור אותה. עם זאת, זה עשוי גם אומר שיש לו קושי גבוה יותר במילות מפתח, ותחרות קשה יותר.
  •  

  • קושי במילות מפתח הוא מספר שמאפשר לך לדעת כמה קשה יהיה לדרג מילת מפתח מסוימת. ככל שהמספר גבוה יותר, כך יהיה קשה יותר לדרג לפי מילת מפתח זו. ישנם כמה אתרים מקוונים שיגידו לכם קושי במילות מפתח של מילה או ביטוי. רשום את המספרים האלה במסמך ה- Excel או ב- Google Sheet שציינת קודם.
  •  

  • מילת מפתח אידיאלית כוללת חיפושים חודשיים גבוהים וקושי במילות מפתח נמוכות יחסית. ברגע שתמצא מילות מפתח הגיוניות לעסק שלך, יש להן נפח חיפוש גבוה יחסית וקושי מילות מפתח נמוך יחסית, הגיע הזמן לחקור את התחרות . עם זאת, תחילה תרצה להבין כיצד חיפושים מקומיים משפיעים על אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים.
  •  

3. הבנת חיפוש מילות מפתח מקומי.

 

דבר חשוב לציין הוא ההשפעה שיש לחיפושים מקומיים על מנועי החיפוש. לדוגמה, נניח שאתה באטלנטה ואתה מחפש צלם לחתונה שלך. כשאתה מחפש ב”צילומי חתונה “לא יעזור לראות תוצאות של צלמים בלוס אנג’לס. זו הסיבה שגוגל מתחשבת במקומך כשאתה מחפש מילים מסוימות, ומציגה לך רשימות מעסקים שקרובים לך.

 

אנשים רבים מחפשים גם שירותים ספציפיים בתחומם. שימוש במילות מפתח כמו “צילום חתונה אטלנטה” במקום “צילום חתונה” יכול לעזור לך להתמודד טוב יותר עם תחרות מקומית. הגדרת דף ‘Google לעסק שלי’ היא גם כלי שיעזור לעסק שלך לצוץ בחיפושים מקומיים. ניתן להגדיר אותה בחינם ומחייבת כתובת פיזית לעסק שלך.

 

organic search engine optimization

 

4. תחרות מחקר.

 

חפש במילות המפתח שבחרת ובדוק באילו אתרים עולים. האם הם משתמשים במילת המפתח בעותק האתר שלהם? כמה פעמים? זה ייתן לך מושג לכמה פעמים תרצה להשתמש במילת מפתח זו בעותק האתר שלך כשאתה מתחיל ליישם שינויים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגניים.

 

דבר חשוב לציין הוא רשות התחום (DA) ורשות העמודים [PA] . זהו מספר שבין 1 ל 100 שמצביע על חוזק תחום האתר או של דף ספציפי. DA ו- PA הם שניים מכמה גורמים העוסקים ב- כיצד האתר ידורג ב- SERP . ככל שהד”ר והרשות הפלשתינית גבוהים יותר, כך הסיכוי הוא שדירוג דפי האינטרנט הזה בעמוד הראשון של SERP (החלום של כולם!). מספר זה נקבע על ידי כמה דברים, כמו גיל האתר ומספר הקישורים המובילים אליו (קישורים נכנסים).

 

אמנם אין הרבה מה לעשות בכמה זמן אתר האינטרנט שלך קיים, חשוב לציין גורם זה אם אי פעם תרצה אתר חדש לעסק שלך. עדיף לשמור על תחום ישן ולעצב מחדש את הפריסה מאשר להתחיל מאפס. סמכות דף אינה תמיד זהה לסמכות הדומיין כולה, אך היא נקבעת באותו אופן. לדפי אינטרנט חדשים בדומיין ישן עדיין תהיה הסמכות לדומיין לגבות אותו, אך סמכות העמודים שלהם תתחיל החל מה -1.

 

ניתן להגדיל את הפופולריות של אתר או עמוד על ידי העלאת מספר הקישורים לדף שלך, המכונים קישורים נכנסים. קישורים לדפים שלך מאתרים סמכותיים מעידים על פופולריות ואמינות.

 

מצא אתר או סיומת דפדפן שיגידו לך את סמכות הדומיין של כתובת אתר. בדרך זו אתה יכול להסתכל במדויק בתחרות שלך ולראות אם רשות הדומיין שלך יכולה להתמודד עם התחרות, או אם אתה צריך להתחיל לעבוד על הקישורים שלך.

 

organic search engine optimization

 

5. הטמע מילות מפתח בעותק שבאתר שלך.

 

אז עכשיו בחרת במילות המפתח שלך עם הצעדים שלעיל בראש. עכשיו הגיע הזמן להבין אילו דפים באתר שלך ברצונך לבצע אופטימיזציה לקבלת תוצאות מנוע חיפוש גבוהות יותר.

 

דף הבית של האתר שלך הוא בדרך כלל מקום טוב להתחיל בו. בדרך כלל זה מכיל מגוון רחב של מידע על המוצר או השירות שלך ויוביל את מבקר האתר למקום אליו הוא רוצה להגיע. עם זאת, אם יש לך דפים אינפורמטיביים אחרים שאתה חושב שיעזור לך יותר, מומלץ לבחור באחד מאותם דפים בנוסף לדף הבית או במקום זאת.

 

זכור את מספר הפעמים בהן התחרות שלך משתמשת במילת המפתח שאתה הולך עליהן בדפים שלהן. אתה יכול למצוא את זה על ידי חיפוש פשוט שליטה / פקודה + F בדף האינטרנט שלהם. כלל אצבע טוב הוא שיש לכל מילת מפתח שאתה מנסה לדרג לשמש בעותק האתר שלך לפחות 5-7 פעמים בעמוד.

 

organic search engine optimization

 

אחד הנוהגים להימנע ממנו הוא מלית מילות מפתח. זה כאשר אתה מכניס את מילת המפתח שלך למקומות שבהם לא הגיוני, רק כדי שיהיה בהעתק שלך כמה שיותר פעמים. נסה לכתוב עותק שמקל על הכנסת מילת המפתח שלך במקום רק לנסות לדחוס אותה כמה שפחות לפסקה.

 

6. עדכן את ה- HTML שלך.

 

organic search engine optimization

 

בזמן שאתה מעדכן את עותק האתר שלך, תרצה גם ליישם שינויים ב- HTML שלך – ספציפית, בתגיות הכותרת H1 ו- H2 שלך, כמו גם בתיאורי המטא וכתובות האתר שלך. תרצה להכניס את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר שלך לקטעים אלה ב- HTML של האתר שלך. מנועי חיפוש לוקחים בחשבון את המילים בקטעים אלה ב- HTML של אתר האינטרנט שלך בעת רישום דפי אינטרנט רלוונטיים בתוצאת חיפוש.

 

תגי כותרות H1 ו- H2 הם שמות לשני הסוגים החשובים ביותר של הכותרות באתר האינטרנט שלך. תגי H1 הם הכותרות העיקריות שלך – בדרך כלל גדולות או מודגשות באתר אינטרנט, ובחלק העליון – ותגי H2 הם כותרות משניות המבהירות את הכותרת הראשית שלך, או עשויות להיות הכותרות לקטעי עמוד שונים. כדי להשתמש בקטעים אלה ביעילות, אתה יכול להשתמש בפורמט “עסקים | מילת מפתח “כתג H1 שלך. לדוגמה, אם שם העסק שלי היה “תמונות של אמילי” ומילת המפתח שלי הייתה “צילום חתונות באטלנטה”, הכותרת שלי הייתה נראית כמו “תמונות של אמילי | צילום חתונה באטלנטה ”.

 

תיאור מטא הוא פגם קצר בדף הספציפי באתר שלך. זהו מקום נהדר להכניס מילות מפתח בקלות. עם זאת, ברצונך לכלול מידע מועיל למבקרים באתר פוטנציאליים כדי להעביר אותם ללחיצה על אתר האינטרנט שלך. טשטוש זה יופיע בדפי תוצאות מנוע החיפוש תחת תג הכותרת H1 וכתובת האתר של דף האינטרנט שלך.

 

organic search engine optimization

 

השימוש במילות מפתח בכתובות האתר שלך יעזור גם בדירוג שלך. למרבה הצער, לא ניתן לעשות הרבה כדי לשנות את כתובת האתר של דף הבית של האתר שלך מבלי שתאפס את רשות הדומיין שלך. עם זאת, כל עמוד נוסף שתוסיף הוא מקום להכניס מילת מפתח, כל עוד הוא רלוונטי לתוכן העמוד בפועל. נעבור לבלוגים בקרוב, אך כתובות אתרים של פוסטים בבלוג הם מקום נהדר להשתמש במילות המפתח שלך.

 

7. בנו את הקישורים שלך.

 

קישורים הם חלק חשוב באופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגניים. השימוש בעותק באתר שלך לקישור לדפים רלוונטיים אחרים באתרך ומחוצה לו יגדיל את מספר הקישורים.

 

קישורים נכנסים הם קישורים שמשאירים את הצופים באתר שלך. אתה יכול לקשר לפוסטים בבלוג שלך ולדפי מידע אחרים או לדפי שירות, למשל. מנועי חיפוש משתמשים בקישורים כדי לגלות דפים חדשים, כמו גם כדי לקבוע כיצד עמוד צריך לדרג, לכן אל תדלג על תהליך זה.

 

בעוד שקישורים נכנסים חשובים, קישורים נכנסים חשובים לא פחות, אך קצת יותר קשה לרכוש אותם. בדקנו כבר כמה קישורים נכנסים חשובים לבניית סמכות הדומיין שלכם, אך התהליך לרכישתם יכול לעלות לכם מאות. אם אין לך תקציב לקישורים נכנסים, נסה לבנות קשרים עם אתרים איכותיים ורלוונטיים אחרים שיקשרו לדף האינטרנט שלך.

 

חשוב לציין גם את איכות הטקסט העוגן הנכנס והקישור האחורי. טקסט עוגן הוא הטקסט המשמש להיפר-קישור לאתר אחר. על טקסט העוגן להתייחס לתוכן העמוד. לעולם אל תשתמש בטקסט עוגן שאומר רק “לחץ כאן.”

 

בנוסף, עבור קישורים יוצאים, יש תמיד לקשר לאתרים ולנושאים רלוונטיים מאתרים מכובדים, אמינים. מה זה אומר? לדוגמה, קישור מאתר מכובד ומבוסס כמו BBC עדיף על קישור מהבלוג האישי של חבר. תבינו, מנועי חיפוש יעדיפו קישורים נכנסים רלוונטיים, כך עליכם לעשות זאת.

 

 

8. התחל לבלוג.

 

כתיבת בלוגים לאתר שלך לא רק עוזרת לאופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגניים, אלא היא מספקת מידע רב ערך עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך ומבקרי האתר, בין היתר. כתיבת בלוגים אודות הענף שאתה נותן בו תתן לך מקום להכניס את מילות המפתח שלך המון פעמים, תוך שמירה על המידע הרלוונטי והיעיל. נוסף על כך, זה גורם לעסק שלך להיראות כמו מומחה בענף. בלוג כתוב היטב גורם לכם להראות אמינים יותר בגלל רמת המומחיות שלכם. בלוגים שמיטבים עבור מילות מפתח יהיו באופן אידיאלי בין 500 ל -2,000 מילים, אך לא לכולם יש את הזמן לסלק בלוגים המוגדרים מדי שבוע. עם זאת, פרסום בלוגים קצרים עדיין מספק ערך לבסיס הלקוחות שלך ולקוחות פוטנציאליים.

 

בנוסף למילות מפתח, הקפד לכלול מספר קישורים נכנסים בפוסטים בבלוג שלך. בלוגים הם בדרך כלל מקום נהדר לכלול קישורים לבלוגים האחרים שלך, לדפי השירות שלך ועוד.

 

אם אתה רוצה להעביר תנועה לאתר שלך באמצעות בלוגים, אך אין לך זמן להתחייב לכתוב בלוגים, שכור סוכנות שיווק דיגיטלית בשירות מלא שתסייע לך בתוכן שלך אסטרטגיה היא הדרך ללכת.

 

9. עקוב אחר הדירוג שלך.

 

בשלב זה ביצעת את מחקר מילות המפתח שלך ועשית אופטימיזציה לתוכן האתר שלך כך שישקף את מילות המפתח שאתה מנסה לדרג. עכשיו אתה מוכן לשבת ולראות את דירוג האתר שלך צומח. איך תדעו אם המאמצים שלכם יצליחו?

 

מעקב אחר דירוג מילות המפתח שלך הוא הדרך הטובה ביותר לדעת אם העבודה שלך מתוגמלת.

 

בנוסף, הידיעה כיצד ביצועי ה- SEO שלך יכולה לעזור לך לבצע את השינויים הדרושים לאורך זמן כדי לשמור על דירוג גבוה. חפש כלי מעקב אחר מילות מפתח שיעזור לך לעקוב אחר ביצועי ה- SEO שלך. זה אופייני לדירוג שלך להשתנות משבוע לשבוע ואפילו ליום. חפש מגמת עלייה כללית מחודש לחודש שמראה כי המאמצים שלך מצליחים.

 

organic search engine optimization

 

10. אל תלכי לבד.

 

יישום אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגני זה הרבה שאדם צריך לקחת על עצמו. זה קשה במיוחד אם אתה לא מכיר דברים כמו מחקר מילות מפתח, קישורים נכנסים ו- HTML. לקחת את הזמן ללמד את עצמך על קידום אתרים יכול להיות מתגמל, אך שכירת חברת SEO עוזרת לך לחסוך זמן ומאמץ, כך שתוכל לעשות את הדברים שאתה מעדיף לעשות. צרו קשר עוד היום כדי לתאם זמן לדבר על האופן בו אנו יכולים לשפר את אופטימיזציית מנועי החיפוש האורגניים שלכם.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה